A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Tell me more!"

Fordítás:Mondj többet nekem!

4 éve

14 hozzászólás


Shibelion

A "Mesélj még/többet!" is helyes kellene, hogy legyen.

4 éve

noszi

a "mondd még!" nem jó...

4 éve

Shibelion

No wonder why not.

4 éve

SztanaAnna

Mondd el jobban! Ez miért nem helyes?

4 éve

aptg.gabi
aptg.gabi

gondolom erre már magadtól is rájöttél (mert szerintem több hete kérdezhetted, de ha mégsem) Rendhagyó fokozású melléknevek: good - better - best (jó - jobb - legjobb) http://webnyelv.blog.hu/2008/12/26/melleknevek_es_hatarozoszok_fokozasa

4 éve

SztanaAnna

Igen, rájöttem. Valóban régen kérdeztem.

4 éve

miklos44

Szerintem azért mert az angol "more" magyarul "több"-et jelent.

4 éve

Shibelion

Nem csak azt, de jelen esetben igen. Vagy még-et, ha így írjuk: Mesélj még.

4 éve

tim820

Nekem a "mondd tovább"-ot elfogadta

4 éve

Diosi.eszter

azt írtam mondd még és elfogadta

3 éve

RichardHosko

Oh yeah!! Tell me more! :D

3 éve

kaizermate

HOGYAN KELL MINECRAFTBAN KARFTONI KARDOT??

1 éve

Minjin746439

miért kell a nekem?

1 éve

B.Katika

A válaszomat el kéne fogadni. A magyarban a szórend mindegy.

9 hónapja