"Van időd kedden?"

Fordítás:Do you have time on Tuesday?

4 éve

8 hozzászólás


bollokcs

Do you have some time on tuesday?

4 éve

radnaitomi

Igen, az is helyes.

4 éve

atomjani

Bár a some-t én felesleges tartom.

4 éve

keep2000

Gondolom azért írja a kolléga, mert sok példamondatban pont a Duolingo használja

4 éve

LvaiTams1

Nekem ezt nem fogadta el. A some-ot any-re javította, ami helyes lehet, mert kérdésben azt kell használni (így tudom).

3 éve

meltsy89

Have you got time on Tuesday miért nem jó?

4 éve

leslie1952

have you got time = do you have time. Csak valami a rendszerbe van és van a többi.

3 éve

gotaTemesv

Egy vacak n betű lemaradt. Ez akkora hiba egy hülye okostelefon nyomkodásánál ?

2 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.