"Pijecie."

Tłumaczenie:You drink.

2 lata temu

7 komentarzy


AdriannaDb1

,,You drink '? A nie we drinks albo drinks ?

2 lata temu

br0d4
br0d4
Mod

,,You drink "? A nie we drinks albo drinks ?

Oczywiście, że "You drink". Najpierw mała powtórka z zaimków:

osoba PL EN uwagi
1. l. poj. ja I
2. l. poj. ty you l. pojedyncza!
3. l. poj. on he r. męski osobowy
3. l. poj. ona she r. żeński osobowy
3. l. poj. ono it r. nijaki osobowy
3. l. poj. to it r. nijaki nieosobowy
1. l. mn. my we
2. l. mn. wy you l. mnoga!
3. l. mn. oni they r. męski
3. l. mn. one they r. żeński i r. nijaki osobowy
3. l. mn. te they r. nijaki nieosobowy

Dalej co do końcówki "-s" przy liczbie mnogiej:

Końcówka "-s" oznacza liczbę mnogą przy części rzeczowników (wcale nie przy wszystkich rzeczownikach - więcej tutaj).

Forma "drinks", ani forma z końcówką "-s" żadnego innego czasownika NIE JEST STOSOWANA W LICZBIE MNOGIEJ. NIGDY. W wypadku czasowników końcówka "-s" jest stosowana tylko i wyłącznie w 3-ciej osobie liczby pojedynczej, czyli np. z zaimkami "he", "she" i "it".

3 miesiące temu

Kamil27316

No wlasnie napisalem we drink i czemu nie zaliczylo

1 rok temu

br0d4
br0d4
Mod
  • we drink = my pijemy
  • you drink = ty pijesz; wy pijecie
1 rok temu

Kamil27316

Pokazuje you drink to znczy pijesz lub ty pijesz

1 rok temu

Magge926296

pijeci czyli powinno byc we a nie you

7 miesięcy temu

br0d4
br0d4
Mod

Zaimek "we" oznacza my, a nie wy.

A zaimek "you" oznacza zarówno ty, jak i wy. ¯\_(ツ)_/¯

7 miesięcy temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.