1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "He drinks."

"He drinks."

Fordítás:Ő iszik.

February 4, 2014

15 hozzászólás


dodo368

Igen de a he=fiu férfi


FeldeFanni

Ha nem rólam vagy rólad beszélünk akkor az ige végére egy s betűt írunk


tucika

miért kell tudnom hogy nő vagy férfi iszik???


lalu.horva

Nagyon jo ès sokat lehet belöle tanulni nagyon klass


jakab111

Okosak vagytok fiúk és lányok


horomarta

miért van s a végén?


radnaitomi

Mert kijelentő módban és egyszerű jelen időben, egyes szám harmadik személyben -s ragot kap az ige.

  • I read

  • you read

de

  • he reads

MajaVeszta

A he,she, vagy it van akkor van s a szavak végén


ibodizs70

Jól lehet hallani

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.