Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Ви їсте яйце."

Переклад:You eat an egg.

2 роки тому

7 коментарів


HennadiiKozyr

ЧОМУ тут з артиклем, а в прикладі you eat cheese - БЕЗ артиклю????

6 місяців тому

Ldyb5

Яке це правило?

2 роки тому

Nordry
Nordry

Якщо Ви мали на увазі, чому тут "an", то все просто: задля простоти вимови неозначений артикль "а" трансформується в "an" перед іменниками, які починаються голосним звуком (не буквою!) - наприклад, an apple, an hour тощо.

1 рік тому

NtnX6

Спасибі вам дуже допомогли)

2 тижні тому

SreR10

в яких випадках після - eat потрібно ставити - s?

5 місяців тому

ZaietsYe.

Коли починається з 3 особи він чи вона

4 місяці тому

SreR10

Дякую

3 місяці тому