1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Çocuklar makarnayı yer."

"Çocuklar makarnayı yer."

Çeviri:The children eat the pasta.

February 4, 2014

12 Yorum
Tartışma kilitli.

Konu önem sırasına göre

Code02

The children eat pasta yazdım. Bununla onun ne farkı var? Bugün de the lardan çekiyorum.

February 20, 2014

Selcen_Ozturk

senin yazdığın gibi "the" burada makarna/makarnayı farkı yaratıyor. detayları: https://www.duolingo.com/comment/1646458

February 20, 2014

ekremguler61

eats yazilmasinin sebebi nedir

February 17, 2014

Selcen_Ozturk

3üncü tekil şahısta gelir sadece s takısı. Burada özne 3. çoğul

comment/1430000

February 17, 2014

setux

Thanks Ms. selcan

February 17, 2014

setux

Neden "eats" olmuyor

February 10, 2014

MeryemSivri

The olduğu için galiba bende çözemedim

February 15, 2014

Selcen_Ozturk

3üncü tekil şahısta gelir sadece s takısı. Burada özne 3. çoğul

comment/1430000

February 17, 2014

munevver2002.

çocuklar makarnayı yer kıds eats pasta da olabilir hattam vars adüzeltin

February 20, 2014

Selcen_Ozturk

eats değil eat. "s" takısı sadece 3. tekil şahıs için

February 20, 2014

akntay

makarna, macaroni olarak çevrilmiyor mu?

February 4, 2014

Selcen_Ozturk

macaroni ozel bir makarna cesidi, makarna demek degil direk.

February 4, 2014
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.