"Çocuklar makarnayı yer."

Çeviri:The children eat the pasta.

4 yıl önce

12 Yorum
Tartışma kilitli.


setux

Neden "eats" olmuyor

4 yıl önce

MeryemSivri

The olduğu için galiba bende çözemedim

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

3üncü tekil şahısta gelir sadece s takısı. Burada özne 3. çoğul

comment/1430000

4 yıl önce

munevver2002.

çocuklar makarnayı yer kıds eats pasta da olabilir hattam vars adüzeltin

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

eats değil eat. "s" takısı sadece 3. tekil şahıs için

4 yıl önce

ekremguler61

eats yazilmasinin sebebi nedir

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

3üncü tekil şahısta gelir sadece s takısı. Burada özne 3. çoğul

comment/1430000

4 yıl önce

setux

Thanks Ms. selcan

4 yıl önce

Code02

The children eat pasta yazdım. Bununla onun ne farkı var? Bugün de the lardan çekiyorum.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

senin yazdığın gibi "the" burada makarna/makarnayı farkı yaratıyor. detayları: https://www.duolingo.com/comment/1646458

4 yıl önce

akntay

makarna, macaroni olarak çevrilmiyor mu?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

macaroni ozel bir makarna cesidi, makarna demek degil direk.

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.