"Çocuklar makarnayı yer."

Çeviri:The children eat the pasta.

4 yıl önce

5 Yorum
Tartışma kilitli.


setux

Neden "eats" olmuyor

4 yıl önce

MeryemSivri

The olduğu için galiba bende çözemedim

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

3üncü tekil şahısta gelir sadece s takısı. Burada özne 3. çoğul

comment/1430000

4 yıl önce

munevver2002.

çocuklar makarnayı yer kıds eats pasta da olabilir hattam vars adüzeltin

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

eats değil eat. "s" takısı sadece 3. tekil şahıs için

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.