"Du hast einen Vogel!"

Çeviri:Senin bir kuşun var.

July 26, 2016

8 Yorum


ZulkufOzyi

Ben bildim kolaydı durup anlamaya çalişsaniz bulursunuz

February 20, 2018

humetin

"einen Vogel haben !" : Bir deyim (die Redewendung) - kaçık, çılgın anlamında ( sen kaçıksın, çılgınsın)

https://www.geo.de/geolino/redewendungen/9106-rtkl-redwendung-einen-vogel-haben

January 17, 2019

Zero762114

Bu eine einen ein neye göre değişir biri bilgilendirebilir mi acaba

May 12, 2017

figen897129

Onlar "bir" anlamina gelir ve onune geldigi kelimenin artikeline gore degisir. Der=einen Das=ein Die=eine

September 4, 2017

Gkalp65455

Cümlenin sonunda neden ünlem işareti var?

September 16, 2018

SteffiBookworm

Çünkü "Du hast einen Vogel." "Bir kuşun var" anlamına gelir. Ama başka bir anlamı da "Sen çıldırmışsın!"
Bu çümle garip...

September 16, 2018

polat646117

Vogel kelimesi "einen vogel" olarak da "ein vogel" olarak da kullanılıyor. Neye gore seciliyor?

January 16, 2019

humetin

Nominativ= der Vogel (tekil, belirli) - Ein Vogel (tekil, belirsiz)

Akk.= DeN Vogel (tekil, belirli) - EinEN Vogel (tekil, belirsiz)

January 17, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.