"Du hast einen Vogel!"

Çeviri:Senin bir kuşun var.

2 yıl önce

5 Yorum


ZulkufOzyi

Ben bildim kolaydı durup anlamaya çalişsaniz bulursunuz

9 ay önce

Zero762114

Bu eine einen ein neye göre değişir biri bilgilendirebilir mi acaba

1 yıl önce

figen897129

Onlar "bir" anlamina gelir ve onune geldigi kelimenin artikeline gore degisir. Der=einen Das=ein Die=eine

1 yıl önce

Gkalp65455

Cümlenin sonunda neden ünlem işareti var?

2 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Çünkü "Du hast einen Vogel." "Bir kuşun var" anlamına gelir. Ama başka bir anlamı da "Sen çıldırmışsın!"
Bu çümle garip...

2 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.