Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Du hast einen Vogel!"

Çeviri:Senin bir kuşun var.

2 yıl önce

6 Yorum


ZulkufOzyi

Ben bildim kolaydı durup anlamaya çalişsaniz bulursunuz

5 ay önce

Zero762114

Bu eine einen ein neye göre değişir biri bilgilendirebilir mi acaba

1 yıl önce

figen897129

Onlar "bir" anlamina gelir ve onune geldigi kelimenin artikeline gore degisir. Der=einen Das=ein Die=eine

11 ay önce

Yasemin58-

'sen bir kusa sahipsin' cumlesi aynı anlama gelmiyor mu?

1 yıl önce

humetin

Bir kuşun var ( Kabul edilmiyor !) -

3 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Ich verstehe nicht, warum es nicht akzeptiert wurde. "Bir kuşun var." ist schon seit drei Jahren eine der eingetragenen Antworten.

3 ay önce