1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The bear eats the mouse."

"The bear eats the mouse."

Fordítás:A medve megeszi az egeret.

February 4, 2014

24 hozzászólás


Trixie2001

A medve mióta eszik egeret????


opekope2

De ezek csak példamondatok!


Gojlo

És legalább nem unalmas példák. :)


tuimre

Igen, csak az a gond, hogy én pedig vizuális típus vagyok. :-D


zsokatamasi

Amióta "én pók vagyok"!!!


mbruno2005

Nem aza lényeg, hogy fizikailag valós legyen, mint már OlajosPeti írta: ezek csak példamondatok


Devotional1993

A medve egeret eszik? Miért nem jó?


mbruno2005

Mert az egérre céloz, vagyis: az egeret


hary.gabor93

Azert egy ilyen mondatnal ertheto hogy eats vagy its!


bartosviki

Szegény egér :-(


vaHerczeg

Kicsit furi hogy, ha bekapcsolod a mikrofont nem szolalsz meg csak ranyomsz a lejatszasra akkor lejatsza es nem fogadja el a sajat kiejteset csak reszben vagy egyaltalan nem. Majd a ha ujra probalod masodjara vagy harmadjara elfogadja. Pedig mindig ugyan azt mondja a gép. Ha ő nem jol mondja akkor en hogy mondjam jol.


FruzsiAnna

A 'a medve egeret eszik' miért nem jó. Nincs folyamatosban, tehát általánosságban kéne beszélni róla! Vagy nem?!


dmMartincs

AZ egeret. Ha the van akkor megeszi, ha a akkor eszi/eszik


mbruno2005

Mert céloz az egérre, vagyis: az egeret


LilinaVarg1

Ez csak egy példamondat.


zoller6

Mevan?! Akkor én ennyi erővel astalt eszek!!


Angel-Chan2

a medve egeret eszik, a teknős tejet iszik ......picit sem fura


zdani3

Lassan eljutunk a villamos evésig is.


KaiChiu1

Why can't we write "a medve az egeret eszik" or "a medve eszik az egeret"?


KulifaiGyu

A medve egeret eszik. Mint válasz miért rossz? És akkor hogy van ez angolul?


Starcsevic

A medve egeret eszik


Tamas51

Úgy is fordíthatod.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.
Kezdés