1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The bear eats the mouse."

"The bear eats the mouse."

Fordítás:A medve megeszi az egeret.

February 4, 2014

26 hozzászólás


Devotional1993

A medve egeret eszik? Miért nem jó?


mbruno2005

Mert az egérre céloz, vagyis: az egeret


vaHerczeg

Kicsit furi hogy, ha bekapcsolod a mikrofont nem szolalsz meg csak ranyomsz a lejatszasra akkor lejatsza es nem fogadja el a sajat kiejteset csak reszben vagy egyaltalan nem. Majd a ha ujra probalod masodjara vagy harmadjara elfogadja. Pedig mindig ugyan azt mondja a gép. Ha ő nem jol mondja akkor en hogy mondjam jol.


bartosviki

Szegény egér :-(


hary.gabor93

Azert egy ilyen mondatnal ertheto hogy eats vagy its!


Trixie2001

A medve mióta eszik egeret????


opekope2

De ezek csak példamondatok!


Gojlo

És legalább nem unalmas példák. :)


tuimre

Igen, csak az a gond, hogy én pedig vizuális típus vagyok. :-D


zsokatamasi

Amióta "én pók vagyok"!!!


FruzsiAnna

A 'a medve egeret eszik' miért nem jó. Nincs folyamatosban, tehát általánosságban kéne beszélni róla! Vagy nem?!


dmMartincs

AZ egeret. Ha the van akkor megeszi, ha a akkor eszi/eszik


Erika458461

Ez egy igazi segítség volt, köszi


mbruno2005

Mert céloz az egérre, vagyis: az egeret


LilinaVarg1

Ez csak egy példamondat.


KulifaiGyu

A medve egeret eszik. Mint válasz miért rossz? És akkor hogy van ez angolul?


Zsuzsi182464

A medve azt a bizonyos egeret eszi, és nem általánosságban eszik bármiféle egeret, ezért nem jó a válaszod. Tárgyas ragozással kell fordítani, vagyis ha konkrét a cselekvés tárgya, akkor ez a medve megeszi AZ egeret.


Starcsevic

A medve egeret eszik


zoller6

Mevan?! Akkor én ennyi erővel astalt eszek!!


Angel-Chan2

a medve egeret eszik, a teknős tejet iszik ......picit sem fura


zdani3

Lassan eljutunk a villamos evésig is.


Jzsef657154

Mióta eszi meg a medve az "egeret"?


Tibor414

A medve egeret eszik. Vajh ez miért nem jó?


Zsuzsi182464

Azért nem jó, mert a mondatodból hiányzik a határozott névelő, és tárgyas ragozás szükséges. Tehát nem eszik (egy) egeret, hanem megeszi AZ egeret.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.