A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Van rózsaszín nadrágom."

Fordítás:I have pink pants.

0
4 éve

11 hozzászólás


delbelzsuzsanna

valóban a nadrág szára miatt,- ami kettö -kell a többes szám. Viszont épp a t.sz. használata miatt nem állhat elötte "a" ami ugye határozatlan névelöként "egy"-et jelent, s utána nem állhatna t.sz. :)

2
Válasz4 éve

Misi61

Én is azt írtam: I have a pink pants. Nem fogadja el...

1
Válasz4 éve

MihlyLiga

Azért mert a pants eleve többesszám, tehát nem tehetsz elé 'a'-t.

2
Válasz4 éve

rakeszku

Miért a többesszám?

0
Válasz4 éve

martaliz1111

.....az nadrág szára miatt, :-) ...és miért nem jó az "I have a pink pants

0
Válasz4 éve

CserniZsu

talán mert úgy " van egy rózsaszín nadrágom..." de ez nem bizti...

0
Válasz4 éve

stummerdora

Mert nem irta,hogy egy nadragod van.

0
Válasz4 éve

tothcila
tothcila

Ha már mindenáron határozatlan névelőt akartok használni a mondatban, akkor használjátok így! I have a pair of pink pants.

0
Válasz3 éve

fntk_liza

A jeans miért nem jó?

0
Válasz3 éve

tothcila
tothcila

A "jeans" is jó, de az nem nadrágot, hanem farmert jelent.

1
Válasz3 éve

johalasz46

Tréfás mondat, én is beleszaladtam. Éreztem, hogy itt ellentmondás van, de már rákattintottam...

0
Válasz2 éve