"Köpekler ekmek yer."

Çeviri:Die Hunde fressen Brot.

July 26, 2016

15 Yorum


SevdaEcemB

Essen dersek yanlış mı olur? -

August 15, 2017

Emre24606

Evet.

August 24, 2017

Aleyna603208

Aynen

January 22, 2019

Doancanlke

fressen olması gerekiyor ancak essen yazıyor burada.

July 26, 2016

MeteUlku

Fressen olarak gözüküyor.

July 27, 2016

Kardelen91

Arkadaşlar hayvanlarda "fresst" kulanılır ve "essen" de insanlarda kulanılır. Ben Almanyada yaşıyorum ve kimse bilip bilmeden yorum yapmasın. Saygılar

November 23, 2017

mertakesen1

bilerek essen dedim doğru çıktı

February 27, 2018

EvaBeyza

Neden den Brot demedik

July 10, 2018

SteffiBookworm

das Brot (Nominativ - bestimmt) - ekmek
das Brot (Akkusativ - bestimmt) - ekmeği Brot veya ein Brot (Akkusativ - unbestimmt) - ekmek (belirsiz)

July 11, 2018

Nisan72172

Die Hunde fressen Brote demesi gerekmez mi almancada ki çoğul kullanım mantığıyla

January 9, 2019

Aleyna603208

Hunde Brot Platz

Bu olabilirdi !!!

January 22, 2019

fatih898688

:))))

September 14, 2019

Yunus_Bozkurt

esse= yemek fresse=beslenme aradaki fark, hayvanların beslenmelerinden dolayı

August 29, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.