1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Köpekler ekmek yer."

"Köpekler ekmek yer."

Çeviri:Die Hunde fressen Brot.

July 26, 2016

20 Yorum


Yunus_Bozkurt

esse= yemek fresse=beslenme aradaki fark, hayvanların beslenmelerinden dolayı


Kardelen91

Arkadaşlar hayvanlarda "fresst" kulanılır ve "essen" de insanlarda kulanılır. Ben Almanyada yaşıyorum ve kimse bilip bilmeden yorum yapmasın. Saygılar


Doancanlke

fressen olması gerekiyor ancak essen yazıyor burada.


MeteUlku

Fressen olarak gözüküyor.


SevdaEcemB

Essen dersek yanlış mı olur? -


mertakesen1

bilerek essen dedim doğru çıktı


EvaBeyza

Neden den Brot demedik


SteffiBookworm

das Brot (Nominativ - bestimmt) - ekmek
das Brot (Akkusativ - bestimmt) - ekmeği Brot veya ein Brot (Akkusativ - unbestimmt) - ekmek (belirsiz)


Nisan72172

Die Hunde fressen Brote demesi gerekmez mi almancada ki çoğul kullanım mantığıyla


Aleyna603208

Hunde Brot Platz

Bu olabilirdi !!!


thief_parker

Cevap olarak "Die Hunde essen Brot" yazdım ancak doğru olarak kabul etti,yanlış olması gerekmiyor mu??


seyma_b.

Evet yanlış olmalıydı çünkü hayvanlar için fressen kullanılır


Dr.Nowzaradan

Das Brot dedim diye niye yanlış oluyorrr


Denizim6

Die hunde fressen das brot yazdım kabul etmedi neden das koymuyoruz

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.