Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Köpekler ekmek yer."

Çeviri:Die Hunde fressen Brot.

2 yıl önce

9 Yorum


betul78026

"Fressen" yalnızca hayvanlar için kullanılan bir yemek fiili mi?

1 yıl önce

Emre24606

Evet.

1 yıl önce

SevdaEcemB

Essen dersek yanlış mı olur? -

1 yıl önce

Emre24606

Evet.

1 yıl önce

Doancanlke

fressen olması gerekiyor ancak essen yazıyor burada.

2 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

Fressen olarak gözüküyor.

2 yıl önce

mertakesen1

bilerek essen dedim doğru çıktı

7 ay önce

EvaBeyza

Neden den Brot demedik

3 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

das Brot (Nominativ - bestimmt) - ekmek
das Brot (Akkusativ - bestimmt) - ekmeği Brot veya ein Brot (Akkusativ - unbestimmt) - ekmek (belirsiz)

3 ay önce