A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Van halam."

Fordítás:I have fish.

4 éve

19 hozzászólás


SzabolcsSo

az ,,I've" miért nem elfgatható?

4 éve

lelkesstudent

I've got fish esetében jó lehet.

4 éve

DonNorbert

Itt mért nem kell névelő? I have a fish.

4 éve

TamsFekete3

Az van egy halam lenne.

3 éve

Zoltan49

Viszont: I have got a fish.

3 éve

Edina2767

ÉN IS IGY IRTAM DE NEM FOGADTE EL!

3 éve

EdvrdTrk

Mivel az "a" az azt jelenti hogy: egy És most az van hogy: van halam! Tehát: I have fish

2 éve

miszter.t

Nekem elfogadta az i have a fish-t .

3 éve

Edina2767

AHAAAAA szerencsés

3 éve

castleofta

A "has" miért nem jó?

3 éve

PrivitzkyS

Miért nem jó?

3 éve

Edina2767

nem tom nekem kijavitotta de nem tanulta azokat a szavakat amivel javitott

3 éve

LilinaVarg1

Mert az i fish az nem azt jelenti hogy van egy halam hanem azt hogy : én halam

1 éve

Rekadavid

a "fish"-nek nincs többesszáma,ezért az egyesszámú névelőt se használják

3 éve

Luca80678

Jó kis izé.. Xdd

3 éve

bogica8

a have fish miért nem jó?

3 éve

Gymnastical
Gymnastical

Why hálám and not halat?

2 éve

lau664268

Az miert nem jo h "i fish??:

2 éve

KapszLesz

Nincs halam

7 hónapja