1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "They try the food."

"They try the food."

Fordítás:Megkóstolják az ételt.

February 4, 2014

7 hozzászólás

Népszerű témák szerint

emmbea

Megkóstolják az ételt.

February 4, 2014

vendree

Tipikus példa a szinonima problémákra: a gondolati tartalom számos mondattal visszaadható, de ki olyan "bátor", hogy a "try" szót elsőre "megkóstol"-nak fordítsa? Lehetne még belekóstol, megízlel stb., de a legbiztosabb itt a "kipróbál", s az be is bejön, persze ha az ellenőrző program azt is tartalmazza, mert ha nem, akkor hibának veszi. Az előző feladatsorban pl. arra, hogy "Come with me!", hibának vette, hogy "Jöjj velem!", s kijavította: "Gyere velem!"-re. Persze, egy szívecske ugrott, de jelentettem is... Szóval ne keseredjetek el, mert a "hiba nem mindig a ti készüléketekben van". Ettől még nagyon kiváló és hasznos ez a Duo... Üdv: VE

September 23, 2014

jozsef.kovacs

Szerintem kostolasra a taste azert jobb lenne

March 20, 2014

ironcameleon

Valóban, de jó a "try" is, amit abban az értelemben használnak, hogy "kipróbálják, hogy milyen az íze" valaminek. Tehát a kettő gyakorlatilag szinte ugyanaz.

October 19, 2019

PterGyrks

Igen, így magyarosabb :)

February 20, 2014

P.Gabor

kipróbálják az ételt -- elfogadja. gondolom mint, gasztronómiai értelemben

February 27, 2014

ImreIhring

Étel/ételt

January 15, 2016
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.