A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"They try the food."

Fordítás:Megkóstolják az ételt.

4 éve

8 hozzászólás


emmbea

Megkóstolják az ételt.

4 éve

zsombor44

A "kaja" miért nem jó???

2 éve

vendree
vendree

Tipikus példa a szinonima problémákra: a gondolati tartalom számos mondattal visszaadható, de ki olyan "bátor", hogy a "try" szót elsőre "megkóstol"-nak fordítsa? Lehetne még belekóstol, megízlel stb., de a legbiztosabb itt a "kipróbál", s az be is bejön, persze ha az ellenőrző program azt is tartalmazza, mert ha nem, akkor hibának veszi. Az előző feladatsorban pl. arra, hogy "Come with me!", hibának vette, hogy "Jöjj velem!", s kijavította: "Gyere velem!"-re. Persze, egy szívecske ugrott, de jelentettem is... Szóval ne keseredjetek el, mert a "hiba nem mindig a ti készüléketekben van". Ettől még nagyon kiváló és hasznos ez a Duo... Üdv: VE

3 éve

PterGyrks

Igen, így magyarosabb :)

4 éve

jozsef.kovacs

Szerintem kostolasra a taste azert jobb lenne

4 éve

P.Gabor

kipróbálják az ételt -- elfogadja. gondolom mint, gasztronómiai értelemben

4 éve

ImreIhring

Étel/ételt

2 éve

BertaAndor

kipróbálják a kaját

1 éve