Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Używam oliwy i soli."

Tłumaczenie:I use oil and salt.

2 lata temu

12 komentarzy


ukasz27303

Oliwa to olive,olej to oil

1 rok temu

Jessica593973

Dokladnie

1 rok temu

michal268156

Oil to olej idz do sklepu. I zobacz co to jest oliwa a co olej

1 rok temu

Aleksandra979638

Mam pytanie. Jak będzie oil w liczbie mnogiej? ;)

1 rok temu

Marcjas18

Nie poprawnie to : I use oil and salt

2 lata temu

TeresaRaga

Nie powinno byc 'useing'? przeciez to czas terazniejszy. Powinno byc przy czasowniku 'ing' na koncu

2 lata temu

Emwue
Emwue

Przy konstruowaniu formy 'present participle' od czasownika 'use', kasujesz „e” na końcu, przed dodaniem końcówki '-ing' – to w zasadzie uniwersalne dla czasowników kończących się na 'e': 'take – taking', 'make – making' 'bake – baking' itd. itp.

'I am using oil and salt', powinno być akceptowane – jeśli nie jest, zgłoś.

2 lata temu

iwona555936

No właśnie

1 rok temu

tuptus_200

Napisałam o jedną literke źle

1 rok temu

iwona555936

Tuptus_2004 no i

1 rok temu

KrzysiekTo7

Kur*a

1 rok temu

olkaalexa

U mnie nie było use było tylko want :( Jakiś problem chyba miałam z tym zadaniem :/ Heh*

11 miesięcy temu