1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I have a little skirt."

"I have a little skirt."

Çeviri:Benim küçük bir eteğim var.

February 4, 2014

13 Yorum


HediyeEncq

Mini etek ile ayni neden yanlis diyor


mostradamos

küçük etek farklı mini etek farklı o yüzden. mini etek ayrı bir etek türü olarak miniskirt olarak yazılır.


doganaym

Daha aciklayiciymis. Yazilmasa da yazilmali.


dragotreis

mini etek, küçük etek anlamında değildir. mini etek, kısa etek demektir.


kbrazl

küçük etek bende cümlesinin ingilizcesi ne olurdu?


Selcen_Ozturk

I have the little skirt


Mhroztrk

Ben küçük bir eteğe sahibim cümlesini bir ve küçük sıfatlarinin siralamasi nedeniyle kabul etmedi


HasanKalay

I had a little skirt gibi geliyor ses


PReDaToRxTR

Ben I have eight little skirts yazdım. -Dogru olan "skirt" yerine "skirts" yazdiniz- diyor :)


Stygius

Küçük yerine ufak yazdım kabul etmedi. Bence düzeltilmeli.


dragotreis

eğer oyuncak bir bebeğin üstünde değilse, küçük etek diye bir şey olmaz. etek ya kısadır, ya uzundur; ya dardır, sıkıdır, ya da boldur, geniştir.


Sakura241811

Little sayılamayanlar için kullanılmıyor muydu aklım karıştı.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.