1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I have a little skirt."

"I have a little skirt."

Çeviri:Benim küçük bir eteğim var.

February 4, 2014

12 Yorum


HediyeEncq

Mini etek ile ayni neden yanlis diyor


mostradamos

küçük etek farklı mini etek farklı o yüzden. mini etek ayrı bir etek türü olarak miniskirt olarak yazılır.


kbrazl

küçük etek bende cümlesinin ingilizcesi ne olurdu?


Selcen_Ozturk

I have the little skirt


Sakura241811

Little sayılamayanlar için kullanılmıyor muydu aklım karıştı.


Mhroztrk

Ben küçük bir eteğe sahibim cümlesini bir ve küçük sıfatlarinin siralamasi nedeniyle kabul etmedi


HasanKalay

I had a little skirt gibi geliyor ses


SerkanKocabas

Küçük etek muhtemelen küçük çocuklar giydiği icin ve boyut olarak küçük anlamına geliyordur


EmirAyeCoa

Benim küçük bir eteğim var


EmirAyeCoa

Benim bir eteğim var


EmirAyeCoa

Benim bir eteğim var

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.