"I listen because he speaks."

Překlad:Poslouchám, protože on mluví.

July 27, 2016

10 komentářů


Jasekim

Ahoj, jenom neuznalo mi to povídá, takže bych se chtěl zeptat jestli mi to neuznalo jen kvůli tomu že to není spisovné nebo kvůli tomu že povidá se řekne jinak...

May 27, 2017

platonkatsmanRU

Mam uplne stejny problem :)

August 22, 2017

GRYLEC

Posloucham a slyším je to same ne ?

July 27, 2016

kacenka9

Ne. Neni. Asi nemate deti. Poslouchaji, ale stejne neslysi, co jim rikate. Eventuelne se muzete snazit poslouchat, ale stejne neslysite. Rozdil je uplne stejny jak v cestine, tak v anglictine.

poslouchat - listen slyset - hear

July 27, 2016

BonaRu

V AJ se v souvětí čárka nepíše?

January 13, 2017

nueby

Píše, ale podléhá odlišným pravidlům. Např. na rozdíl od české spojky PROTOŽE anglická BECAUSE před sebou čárku zpravidla nemá. Podrobnější vysvětlení v angličtině je na http://www.quickanddirtytips.com/education/grammar/when-to-use-a-comma-before-because.

January 13, 2017

BonaRu

Děkuji :)

January 13, 2017

imon615249

Proč mi to neuznalo Poslouchám, protože on mluví.

February 27, 2017

kacenka9

Tezko rict. To je hlavni preklad, takze kdyz uz nic jineho, tohle by to vzit melo

February 27, 2017

Martinklad

Ahoj, je možné použít slovo vypráví místo mluví? Nebo má AJ ekvivalentní slovo?

November 21, 2018
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.