"Onlar dün hangi programı seyrettiler?"

Çeviri:Which program did they watch yesterday?

2 yıl önce

5 Yorum


Roasloa
Roasloa

Burada "show" neden uygun değil?

2 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

"Program", televizyonlar üzerinde olabilecek her yayın demek bana göre; dizi, film, show, stand-up, haberler, hava durumu yayınları vs.

Ama "show" diyince bilgi yarışması, talk-show, stand-up, reality programları vs. çağrışıyor.

2 yıl önce

Roasloa
Roasloa

Söylediğiniz mantıklı ama show'u kabul etmemek biraz strict'lik bence :-D

2 yıl önce

Emine866563

Neden watch u ikinvi halinde kullanmadik

2 yıl önce

Roasloa
Roasloa

Çünkü soru yapısını kurarken "did" diye başladık. Zaten geçmiş zaman fonksiyonunu o üstleniyor.

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.