"They include the doctors."

Fordítás:Beleszámítják a doktorokat.

4 éve

33 hozzászólás


Jani19831201

Na és a magyar fordítás mit is jelent magyarul? :D

4 éve

probbi

PL. a következő csoport összeírásba beleszámítják a doktorokat.

4 éve

fectroll
fectroll

Úgy úgy!

4 éve

Athos68

:-)

4 éve

aranyhalka

eddig azt hittem nem tudnak újat mondani az anyanyelvemen, de ez a fordítás miszerint "ők az orvosokat tartalmazzák", meglepett. Bár ha esetleg pornóról van szó...

4 éve

fectroll
fectroll

khm khm! Értetlen emberekkel kár foglalkozni. Te szerinted ebben az esetben ez a mondat ezt jelenti???????? TE JÓ ÉG!

4 éve

Ivanhoe65

Include, azaz magában foglal, tartalmaz. They include, azaz ők magukban foglalják. Vagyis van köztük orvos. Simán jó.

4 éve

barnak01
barnak01

Közöttük orvosok vannak? nem jó?

4 éve

Ivanhoe65

Szerintem teljesen jó. A magyar nyelv nagyon tud árnyalni, pluszba belejátszik a beszélő szándéka is, amit tapasztalatom szerint itt egy feladat sem vesz számításba, amikor elbírálja a válaszokat.

4 éve

Harga
Harga

"They include the doctors." Az orvosok (is) közöttük vannak. (semmiképp nem kérdőmondat)

4 éve

Ivanhoe65

Nem azért tett kérdőjelet...

4 éve

Harga
Harga

Szerintem akkor is kellene a határozott névelő. Pl. Közöttük vannak az orvosok. Talán. De a "Közöttük orvosok vannak." szerintem nem precíz fordítás.

4 éve

zetorka

ahány példamondat van ezzel az include-dal annyi mindent jelent :S

4 éve

SzabolcsSe

Vannak közöttük orvosok - ezt nem fogadta el. Ez szerintetek miért nem jó?

4 éve

verocchio

Vigyázat, orvosok mellett nyomokban mogyorót is tartalmazhat :D

3 éve

Orsi1026

"közéjük tartoznak az orvosok" - jó és érthető is

4 éve

Ivanhoe65

Szerintem magyarul közéjük tartozni egészen mást jelent, mint köztük lenni, bennük "foglaltatni".

4 éve

Szilvia077

Hozzájuk tartoznak - miért nem jó?

4 éve

Andriska88

Tartalmazzák a doktorokat.. -.- csak szerintem értelmetlen magyarul?

4 éve

BlandMax

Köztük vannak a doktorok. Elfogadja a program és szvsz még értelmes is.

2 éve

szucs.laszlo

Közöttük vannak az orvosok. Ez is jó :)

2 éve

12annarovo12

Vannak köztük orvosok! Érthető és magyaros!

2 éve

fectroll
fectroll

nagy.laxi

kőfargókat és balett-tánosokat is.

NorbertHer3

Ennèl nagyobb baromsàgot mèg nem halottam

attila.pap:

De szar

>>>Gratulálok<<<

4 éve

bonnytasz
bonnytasz

Nem lenne helyesebb ebben a mondatban az "among" között (csoportban) kifejezést használni?

3 éve

Katalin5246

hát...! kissé fura egy mondat

6 hónapja

temes4
temes4

Ez magyarul nagyon erőltetett.

4 hónapja

temes4
temes4

Ezt magyarul nagyon ritkán használjuk.

4 hónapja

irrepapa

a megadott fordítás: nesze semmi fogd meg jól

3 hónapja

ErdlyiAtti2

Angolt az esetek döntő többségében úgy kell fordítani, hogy megpróbáljuk kitalálni, hogy mire gondolhattak. Más észjárás, más nyelvi szerkezet és kifejezési logika. Ez van. Idő kell, míg átáll rá a magyar agy. :)

2 hónapja

Sanyi84451

Hol van itt az is?

1 hónapja

NorbertHer3

Ennèl nagyobb baromsàgot mèg nem halottam

4 éve

attila.pap

De szar

4 éve

Dartfather

szerintem is és hogy mondja?

3 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.