1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "You eat the chicken."

"You eat the chicken."

Fordítás:Megeszed a csirkét.

February 4, 2014

11 hozzászólás


jeneiatt

A "csirkét eszel" miért nem jó?


LszlCsiszr

Mert benne van a the. Ha nem lenne, akkor helyes lenne.


Edina544403

Te a csirket eszed.


Encike0429

Jelentésben egyeznek.


DevEagle

te csirkét eszel... miért nem?


nicol233739

azért mert ott van a the


reni660140

Csirkét eszel, ez is jó! Miert nem fogadja el?


KrauszMrta

"Te a csirkét eszed." fordítás is megfelel a kritériumoknak, ugye?


vasvariistvan

Igen jó. Küldd be ha, nem fogadja el.


KatalinSol9

Ugyanaz magyarul! Elveszik a kedvet a tanulástól!!!

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.