Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"We see each other tomorrow."

Çeviri:Biz birbirimizi yarın görürüz.

0
4 yıl önce

30 Yorum


aslanmuson

Duolingo gerçekten güzel bir sistem, seviyoruz da ama daha çok normal hayatta kullandığımız cümlelerle öğrensek daha iyi olacak.

84
Cevap ver24 yıl önce

AhmetVehbi

Hiç deme be kardeşim. Sütte yüzen ördekler mi dersin, uçan filler mi? Neyse iyi olur inşallah.

48
Cevap ver2 yıl önce

-Made-in-China-

zamanla anlarsn erken konuşuyon hergün ne konuşacağın belli mi olur

3
Cevap ver2 yıl önce

mervanyalcindag

Yarın ile ilgili olan bir cümle geniş zaman olamaz! Bari her pazar deseydiniz, uygun bir cümle olmuş olurdu. "We see each other every Sunday"

23
Cevap ver3 yıl önce

endero

Yarınla ilgili bir cümlede geniş zaman ekinin kullanılması, cümleyi geniş zaman yapmaz. "Biz birbirimizi yarın görürüz."de biraz sırıtmış olabilir ama "Yarın görüşürüz" gayet yaygın kullanılan bir örnektir.

2
Cevap ver3 yıl önce

mervanyalcindag

"Yarın görüşürüz" "see you tomorow!" kalıp bir cümle. "We see each other" genelde yaptığı bir eylemden bahsetmek istiyor. "Biz birbirimizle görüşürüz" normal bir cümle. Ama bu genellemeye yarını eklediğiz zaman, "Biz yarın birbirimizle görüşürüz" gibi bir anlam çıkıyor. Eğer "We see each other tomorrow" ingilizcede kalıp bir cümle ise kabul etmek zorundayım zaten. Ama ben böyle bir kalıp şimdilik duymadım.

24
Cevap ver23 yıl önce

Eser_Mehmet

Mantik yok sistem var tarzinda bur ogretim mevcut baska secnek de yok ben de turkceyi derinlemesine bilen biri olarak ses cikarmadan ilerliyorum. Haklisiniz.

17
Cevap ver13 yıl önce

BLACKWOLF83

Zaman kayması dediğimiz şey var sanırım burda. Türkçede de kullandığımız bir ifade bu. Ben mantık olarak dillerin bir çok yönden birbirine benzeştiğine inanıyorum.

5
Cevap ver3 yıl önce

endero

"Yarın görüşürüz." daha uygun olmaz mıydı?

8
Cevap ver4 yıl önce

bsaygin

aynı cevabı verdim, kesinlikle katılıyorum sistemin yapılış amacı buymuş zaten sözlük gibi birşey oluşturmak raporlayın :)

0
Cevap ver3 yıl önce

Zerus2

"We see each other tomorrow" cevirirken once cok sacma geldi ama sonra kalip oldugunu ogrendim. neyse yeni bir kalip daha ogrendik.

2
Cevap ver2 yıl önce

ozzymaner

Biz birbirimizi yarın göreceğiz

1
Cevap ver1 yıl önce

alperburak10

birbirini yarın göreceğini nasıl tahmin edersin?süper ya

1
Cevap ver1 yıl önce

alperburak10

görürüz ile göreceğiz aynı şey

1
Cevap ver1 yıl önce

MuratMert6

Other neden kullanılmış.Kalıp galiba?

1
Cevap ver1 yıl önce

AhmetSeker7

"Each"neden "other"ile bitlikte kullanilmis

1
Cevap ver7 ay önce

omercelikelx

Kelimeleri akılda tutmak için ne yapmalıyız?

1
Cevap ver1 ay önce

ozlena

Each other birbirimizi mi demek oluyor

0
Cevap ver3 yıl önce

MertChavdar

Mesajını Şimdi gördüm belkide artık biliyorsun ama başka arkadaşlar da cevabı buradan alsın.Evet birbirimizi / Birbirlerini gibi cümle içerisinde kullanılabiliyor.Gene araştırarak cümle içerisindeki kullanımları görmekte fayda var

3
Cevap ver3 yıl önce

Barthez77

yarın aramızda görüşürüz yazdım kabul etmedi. each other birbirimizle demek gibi aynı zamanda aramızda içimizde anlamına da gelmez mi?

0
Cevap ver2 yıl önce

sinbad60

Merhaba arkadaşlar KLUP KODUM A32M9X HEP BERABER HEM EĞLENELİM HEM ÖĞRENELİM SİZLERİ KLUBÜMDE GÖRMEK İSTERİM ŞİMDİDEN HOŞGELDİNİZ =)

0
Cevap ver1 yıl önce

388938

klup kodum derken

1
Cevap ver1 yıl önce

Barthez77

"yarın birbirimizle görüşürüz" yazdım kabul etmedi. daha önce de "yarın aramızda görüşürüz" yazmışım ve hatta aşağıda da yorum olarak eklemişim. Onu da kabul etmedi. İlla birebir mi çeviri yapmak gerekiyor

0
Cevap ver1 yıl önce

ozgurpelte

Yarın görüşürüz dür bunun dilimizdeki şekli, biz birbirimizi yarın görüşürüz diye cümle olabilir mi deli saçması

0
Cevap ver1 yıl önce

ayeglafak

Offf:/ yarını yüklemden sonra söyleyince ne olur ki sanki. Ha yarın döneriz ha döneriz yarın.

0
Cevap ver1 yıl önce

laydaGacal

Iyiymis

0
Cevap ver1 yıl önce

TuranBener

Burada "other tomorrow" türkçeye ertesi gün anlamında olmalı...

0
Cevap ver9 ay önce