"The police are after me."

Fordítás:A rendőrség keres engem.

4 éve

33 hozzászólás


Sarkany15

Hol van itt a jönni ige? A rendőrség van utánam nekem.

4 éve

Myzoli

Az angolba vannak szókapcsolatok, amik együt mást jelentenek. Igazad van, az ,,after me" az szó szerint utánam nekem, de az agoloknál ez azt jelenti ,,értem" vagy ,,utánam" , attól függ milyen helyzetben használod.

1 éve

vasvariistvan

A rendőrség utánam nyomoz. Sajnos nem fogadta el.

4 hónapja

RbertKisge

A rendőrség utánam nyomoz. Nekem már elfogadta.

1 hónapja

Joshua0001

Szerintem a keres szóra nem jó ez a kifejezés. Az inkább a find vagy a search lenne.

4 éve

tatarmihaly

Szerintem is. De hát ez van. Mint tudjuk az angolok mindent képesek 1000 és 1 féle képen elmondani :D

3 éve

Diri1

a rendőrség követ. ez sem jó...

4 éve

zsjozsef

Lemaradt egy szó a mondat végéről: ... engem.

3 éve

Scani27

én azt írtam hogy mögöttem van (ráadásul ha rámész a szavakra szó szerint ezt adja ki: after: mögött) De ezt sem fogadta el... :(

4 éve

JutkaBerecz

nekem elfogadta a nyomomban vant

4 éve

Leving

nyomomban van a rendőrség miért nem jó?

4 éve

hujna

"A rendőr utànam van."ezt írtam erre kiírja:A rendőr UTÁNUNK van."Ez így nem ér!:-)

4 éve

Nyanya80

After me - azt jelenti utánam van. NEM azt hogy utánunk van.

4 éve

kogu4
kogu4

v.ö. Look after me.

6 hónapja

borninflames

Kérdés: Üldöz a rendőrség nem helyes, ugye?

Köszi!

4 éve

BarbaraTal1

De, nekem elfogadta.

4 éve

mariaszanta

az utánam jön és az utánam tart között mi a különbség?

4 éve

BernadettH1

Na ez az! Azt kerestem ên is,hogy hol van a "jön"?

4 éve

Devourer.

ha a magyarra azt mondják hogy összekapkodták innen onnan(pedig ősnyelv) , akkor ez most mi?

4 éve

jozsef.kovacs

Ez teljesen jo igy, bar en sem tudtam angol ismerosomet kerdeztem meg.

4 éve

eveboy21

A rendőrség a nyomomban van elfogadva

4 éve

nloci
nloci

Én is ezt írtam.

6 hónapja

DanielGerencser

annyit írtam, köröznek. Nem tetszett neki...

4 éve

JutkaBerecz

Ennek pedig örülniük kéne hogy egy szóval ki tudja fejezni a magyar a lényeget.

4 éve

BalzsKiss8

a gép szerinti másik helyes mondat " a rendőr utánnam van" ????????????

4 éve

Diosi.eszter

A rendőrség utánam van. Beírtam mert hirtelen nem tudtam hová akar kilyukadni és elfogadta :)

3 éve

esponta

Ez egy elég nagy hiba szerintem,mert itt szó sincs keresésről!!!

1 éve

zsomborgo

De én nem csináltam semmit miért követnek

1 éve

espontapon1

A keres szó nincs az angolban....

1 éve

MayerTams1

reméljük nem baj ha elfelejtem ezt a mondatot, mert a jövőben úgysem kell majd használnom... ;)

9 hónapja

GretiManci

Lehet hogy ez egy szókapcsolat de férreérthető

8 hónapja

GretiManci

Miért ezt írták oda miért nem a find-ot????

8 hónapja

TthKlmn

Legutóbb még az ered verzió volt a befutó!

5 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.