A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The horse walks."

Fordítás:A ló sétál.

4 éve

14 hozzászólás


vvmary

a lónak 3 alapjármódja van: Lépés, ügetés, vágta. a lovaknál nem használjuk a sétál szót, mert nem szakszerű. és a lovakat sehol nem etetik rizzsel!!! offfff voltam, mert tudom, hogy itt nem ez a lényeg, de zavar, hogy baromságokat is kell mondani, hogy tanuljuk a nyelvet. A LÓ LÉP!!!

3 éve

Sarah427078

LoL

1 éve

wamberszkysimon

a gyaloglást nem érti az angol?

4 éve

Ananael

a "horse"-t egyszerűen nem lehet érteni

4 éve

derhibogab

de itt legalább látod.... ahol csak hallani lehet az a gáz!!

4 éve

kovacsagota2000

Van ahol hallani lehet, van ahol nem...

4 éve

vaKapocsin

Nekem semmit sem "mond", így nincs mit leirnom

4 éve

polyaklea

A "gyalogol"-t miert nem fogadja el? -.-

4 éve

jthassy

a "horse"- t valóban nem lehet érteni

4 éve

Muthee

Azt nem értem, hogy a "walks" miért van s-es alakban? Vagyis mikor "walk", és mikor "walks"?

4 éve

JudithMadai

Az ige egyesszam harmadik szemelyben mindeg s- ragot kap.

4 éve

CPSzabolcs

A járkál miért nem jó? Csak én nem értem? O.o

2 éve

padamasz

Nem.

2 éve

padamasz

Mi? Horses volt!!!!!!!

2 éve