Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Mój wujek jest włoskiego pochodzenia."

Tłumaczenie:My uncle is of Italian origin.

4 lata temu

6 komentarzy


BolekLolek7

My uncle is the origin of italian - źle ?

8 miesięcy temu

Maciej53994

Tak, jest źle. To, co napisałeś, oznacza: mój wujek jest pochodzeniem włoskiego.

7 miesięcy temu

Maciej53994

Tak, źle. Oznacza to: mój wujek jest pochodzeniem włoskiego.

7 miesięcy temu

lemkropka
lemkropka

Italian ancestry powinno być zaakceptowane!

4 lata temu

kris_and_such

Jasne, że tak. Ale proszę zgłaszać przy zdaniu, a nie na forum. Już zmieniłem :)

4 lata temu

Kasia_546329

Ancestor - przodek, czyli chodzi o rodzinę a origin- pochodzenie, ale chodzi o kraj

1 tydzień temu