A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The dog eats among the cats."

Fordítás:A kutya a macskák között eszik.

4 éve

14 hozzászólás


LaciG2

A kutya a macskák közül eszik az miért nem jó?

1 hónapja

KataEgyed

Mi a különbség a between és az among között?

4 éve

negyvenketto

a between-t akkor szokták használni, ha két dolog között van valami, például ha azt meséled, hogy kik között állsz a tornasorban, az among-ot akkor, ha sok dolog veszi körbe, amiről beszélsz, vagy valamik közé van keveredve.

4 éve

KataEgyed

Köszi szépen!Már értem. :)

4 éve

poorcsinka

és a közt és között miért tesz különbséget?? nem mind1 neki?

4 éve

negyvenketto

ez szerintem hiba, ha hibát találsz, akkor nyugodtan jelentsd (a mondat megbeszélése melletti hibajelentés gombnál)

4 éve

VivienVere1

En velem van a baj...vagy valoban ertelmetlen ez a mondat.?

3 éve

Attila075

Csak egy kutya eszik a macskák közt, akkor a between lett volna a helyes, ha pl nők között vagyunk akkor : We are among the women. lenne Itt miért among van??

3 éve

poorcsinka

nem értem amit írsz.....sztem azért among, mert feltételezhető, hogy több mint 2 macska közt eszik a szerencsétlen ebe :D (among több dolog közt, between 2 dolog közt)

3 éve

IrnTokain

Ha kettő között akkor between, ha több között, akkor among.

2 éve

creppersmi

Mit jelent az "among

2 éve

maknorbi

Mint már egy páran írták...between: két dolog között; among: több, mint két tárgy/valami között

1 éve

1Tunn111

Nagyon idegesítő. Csak úgy fogadja el ha vinyogo hangon mondom. Mint egy idióta!

1 éve

maknorbi

Nálam vinnyogó hang nélkül is elfogadja a mondatot az ilyen feleadatoknál

1 éve