1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The dog eats among the cats."

"The dog eats among the cats."

Fordítás:A kutya a macskák között eszik.

February 4, 2014

14 hozzászólás


KataEgyed

Mi a különbség a between és az among között?

February 4, 2014

negyvenketto

a between-t akkor szokták használni, ha két dolog között van valami, például ha azt meséled, hogy kik között állsz a tornasorban, az among-ot akkor, ha sok dolog veszi körbe, amiről beszélsz, vagy valamik közé van keveredve.


KataEgyed

Köszi szépen!Már értem. :)


LaciG2

A kutya a macskák közül eszik az miért nem jó?


poorcsinka

és a közt és között miért tesz különbséget?? nem mind1 neki?


negyvenketto

ez szerintem hiba, ha hibát találsz, akkor nyugodtan jelentsd (a mondat megbeszélése melletti hibajelentés gombnál)


VivienVere1

En velem van a baj...vagy valoban ertelmetlen ez a mondat.?


Attila075

Csak egy kutya eszik a macskák közt, akkor a between lett volna a helyes, ha pl nők között vagyunk akkor : We are among the women. lenne Itt miért among van??


poorcsinka

nem értem amit írsz.....sztem azért among, mert feltételezhető, hogy több mint 2 macska közt eszik a szerencsétlen ebe :D (among több dolog közt, between 2 dolog közt)


IrnTokain

Ha kettő között akkor between, ha több között, akkor among.


creppersmi

Mit jelent az "among


maknorbi

Mint már egy páran írták...between: két dolog között; among: több, mint két tárgy/valami között


1Tunn111

Nagyon idegesítő. Csak úgy fogadja el ha vinyogo hangon mondom. Mint egy idióta!


maknorbi

Nálam vinnyogó hang nélkül is elfogadja a mondatot az ilyen feleadatoknál

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.