"My parents come for lunch."

Переклад:Мої батьки приходять на обід.

2 роки тому

7 коментарів


Ward_777

"Мої батьки прийдуть на обід" також має бути прийнято

2 роки тому

vitalii640

Мої батьки прийдуть на обід - My parents will come for lunch. Так що в цьому реченні ця фраза точно не підходить

1 рік тому

VladSotnit

Я теж так написав :(

1 рік тому

MTLN5

Не може, бо "прийдуть" в майбутньому часі

1 рік тому

CatGirl44222

"Мої батьки ідуть на ланч " Як ідея

1 рік тому

Maksym300222

Чому lunch без артикля?

1 рік тому

tAeY476658

а слово "for" означає "для" а не - на.

5 місяців тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.