A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"He left during the performance."

Fordítás:Elment az előadás közben.

4 éve

10 hozzászólás


Orsi1026

Elment előadás közben. - elfogadta :D

4 éve

bakaigy

Furcsa. Nekem ugyanezt már hibának vette, mert hiányolta az "az"-t...

4 éve

glevai

"Kiment előadás közben" is helyes.

4 éve

Harga
Harga

He left during performance. Kiment előadás közben.

4 éve

miskei
miskei

távozott az előadás alatt - nekem ezt is elfogadta, pedig ez azért mást jelent, és nem csak árnyalatnyi a különbség.

3 éve

bnnamreh

Kedves Moderátorok! Az "Elindult az előadás alatt." miért nem jó? Ha mégis jó - ahogy sejtem - akkor valaki megadja a 4 szint ugrásomat? - ugyanis ez volt a szintugró teszt utolsó kérdése az utolsó buktalehetőségemmel, ezért nem engedett tovább. Persze tudom, a gyakorolás csak a javamra válik, de azért ez így bosszantó...

3 éve

bnnamreh

Kedves Moderátorok! Az "Elindult az előadás alatt." miért nem jó? Ha mégis jó - ahogy sejtem - akkor valaki megadja a 4 szint ugrásomat? - ugyanis ez volt a szintugró teszt utolsó kérdése az utolsó buktalehetőségemmel, ezért nem engedett tovább. Persze tudom, a gyakorolás csak a javamra válik, de azért ez így bosszantó...

3 éve

barbaraakatona

Úr Isten, mert az elment az előadás közepén nem ugyanazt jelenti...

2 éve

Khreszteee

Az elhagyta az előadást miért nem jó?

2 éve

IlonaSebes

Nem akarok zűrzavart okozni, kedves moderátorok! De már számtalan alkalommal írtam, hogy a hangfelvétel minősége csapnivaló! Ha egyszer az ember hozzájut egy ilyen tanulóprogramhoz, akkor joggal elvárhatná, hogy jó minőségű legyen a hangfelvétel, hogy érthető legyen a szó, amit a hölgy kiejt a száján. De még egyszer sem kaptam visszajelzést, például akkor, amikor a magyar nyelv szabályrendszerére próbáltam meg felhívni a tisztelt moderátorok figyelmét! Ez rendkívül zavaró és bosszantó! Az ember tanulni szeretne, de sokszor ütközik ilyen akadályba!

2 éve