"He left during the performance."

Fordítás:Elment az előadás közben.

February 4, 2014

8 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


Orsi1026

Elment előadás közben. - elfogadta :D


bakaigy

Furcsa. Nekem ugyanezt már hibának vette, mert hiányolta az "az"-t...


Zsolt_Siska

Persze'he' lehet csak...


miskei

távozott az előadás alatt - nekem ezt is elfogadta, pedig ez azért mást jelent, és nem csak árnyalatnyi a különbség.


IlonaSebes

Nem akarok zűrzavart okozni, kedves moderátorok! De már számtalan alkalommal írtam, hogy a hangfelvétel minősége csapnivaló! Ha egyszer az ember hozzájut egy ilyen tanulóprogramhoz, akkor joggal elvárhatná, hogy jó minőségű legyen a hangfelvétel, hogy érthető legyen a szó, amit a hölgy kiejt a száján. De még egyszer sem kaptam visszajelzést, például akkor, amikor a magyar nyelv szabályrendszerére próbáltam meg felhívni a tisztelt moderátorok figyelmét! Ez rendkívül zavaró és bosszantó! Az ember tanulni szeretne, de sokszor ütközik ilyen akadályba!


Hajdusec

Csatlakozom!


Harga

He left during performance. Kiment előadás közben.


Gbor900252

A Lelépett az előadás közben miért nem jó?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.