"I feel fine."

Çeviri:Ben iyi hissediyorum.

February 4, 2014

27 Yorum

Konu önem sırasına göre

tuncaykala

Kendimi iyi hissediyorum yanlis olmaz...

November 25, 2014

ramazan154989

Bide kendimi demişsiniz o yüzdende yanlis olmaz


Kotasiz

kendimi iyi hissediyorumu nasıl yanlış algılar anlamıyorum.


kbrazl

iyi hissederim doğru bi cümle değil mi?


ramazan154989

Evet dogru cunku hissederim deki 'im' 1.tekil kisi icin kullanilmistir


percy955

Hissederim yanlış olur . İyi hissediyorum , dogrudur. Çünkü hissetmek herzaman gerçekleşen bir durum degil, o ana baglı. Bu yüzden geniş zaman eki kullanamazsınız.


Csk381831

Türkçedeki gibi düşünmemek lazım. Cümle geniş zamanda kullanılmış. Örneğin " onun yanındayken kendimi iyi hissederim"


meteboz

Iyi hissederim de dogru ancak dilimize ceviri yaptigimizda sanirim iyi hissediyorum demek kulaga hos geldiginden olsa gerek ya da alistigimizdan bu sekilde cevrilmesi daha uygun gibi tesekkurler ...


alikundilli

i am feeling fine olmazmiydi acaba??


Sena101

Aynen burda genis zaman diye olmuo mu ya ne am,is,are gelmis ne ing


rasitsariyar

bende oraya takıldım


sedat.gomc

Kendimi iyi hissediyorum yanlis olamaz.


tahahoca

Kendimi iyi hissederim dedim kabul etmedi


Velikaraki

feel teriminin İngilizce Türkçe sözlükte anlamı hissetmek Tom üzgün hissetmekten kendini alamadı. - Tom couldn't help but feel sad. Tom duygusal hissetmekten kendini alamadı. - Tom couldn't help but feel sentimental. {i} duygu Biz onun duygularını incitmekten korktuk. - We were afraid that we might hurt his feelings. Müzik duyguları tahrik eder. - Music moves the feelings. {i} his Karnında herhangi bir acı hissediyor musun? - Do you feel any pain in your stomach? Bugün kendimi daha iyi hissediyorum. - Today I feel much better. {f} dokunmak Bugün dağlardan daha yüksek hissediyorum. Bugün gökyüzüne dokunmak istiyorum. - Today I feel higher than the mountains. Today I want to touch the sky. {f} anlamak {i} hissetme Önemli hissetmek istiyorum. - I want to feel important. Kesilmiş uzuvları olan insanlar onları hâlâ orada gibi hissetmeye devam ediyor. - People with amputated limbs continue to feel them as if they were still there. el yordamıyla aramak yoklama {f} hissetmek, duymak: I feel good. Kendimi iyi hissediyorum elleri ile yoklamak (Teknik,Tekstil) kumaş tutumu inanmak sanmak zannetmek gibi görünmek (dokunarak/elleyerek) hissetmek duyumsamak duymak yoklamak sezmek gibi gelmek kanısında olmak {f} hisset Biz neredeyse bilmeden, hissetmeden annemiz severiz, çünkü o yaşamak kadar doğaldır. - We love our mother almost without knowing it, without feeling it, as it is as natural as to live. Mary'nin konuşacak hiç kimsesi yok fakat o kendini yalnız hissetmiyor. - Mary has nobody to talk with, but she doesn't feel lonely. duyumsama arama Tom'un polisi aramak istediğine dair içimde bir his var. - I have a feeling that Tom wants to call the cops. Canım Tom'u aramak istemedi. - I didn't feel like calling Tom. {f} (felt) {i} temas Tom duyguları ile temas halinde. - Tom is in touch with his feelings. Başka sorunlarınız olursa benimle temas kurmaktan çekinmeyin. - Feel free to contact me if you have any other questions. {i} dokunma hissi dokunum {i} sezgi Bunun hakkında kötü bir sezgim var. - I have a bad feeling about that. Tom'un sınavı geçmeyeceğine dair içgüdüsel bir sezgim var. - I have a gut feeling that Tom won't pass the test. dokuma hissi havasından {f} dokunmak, el sürmek; elleri ile yoklamak {i} dokunma Bugün dağlardan daha yüksek hissediyorum. Bugün gökyüzüne dokunmak istiyorum. - Today I feel higher than the mountains. Today I want to touch the sky. {f} ellemek {i} (bir şeyin dokununca uyandırdığı) his sezinlemek (Teknik,Tekstil) tutum görünmek elleşmek


blackdreamss

Ben iyi hissediyorum şimdiki zaman değil mi doğrusu ben iyi hissederim olmucak mı


narpinunda

Feel non action olduğu için simple present kullanılıyor. Fakat progresive present gibi tercüme ediliyor


eyuptkc

konu geniş zaman ve geniş zaman kalıbında çeviri yapılmış. hissediyorum demek hatalı olmazmı?? ben iyi hissederim dedim ve kabul etti, kabul etmesi gereken de zaten bu değilmi??


SametVARDA

bunun karşılığı ben iyiyim veya normal hissediyorum olur!!!!! ben iyi hissediyorum, değildir bunun karşılığı


selenic

Kendimi iyi hissediyorum yanlış sayılması biraz mantık hatası olmuş!


Osman273170

"ben iyi hissederim"yazınca kabul etmiyor "Ben iyi hissediyorum" doğru kabul ediliyor . benim yazdığım geniş zaman olarak daha doğru değilmi? aşağıda Türkçe kullanım farkı denmiş ama tatmin etmedi!


kursad675606

Bu cümlenin Türkçe çevirisi eksik. Türkçede böyle kullanılmaz. Doğrusu, "Ben kendimi iyi hissediyorum" şeklindeki kullanımdır. Bu yanlış çeviri son zamanlarda çok yaygınlaştı.


LeventSaka1

çevirim doğru


mer91123

Keşke uygulama bedava olmasaydi da şu sorulara cevap veren bir kişi olsaydi


Nehir845850

Çook basit birinci oldum dunyada 1.yim ahhahhahhh siz daha nerdesiniz canisi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.