"Patatesi yıkıyorsunuz."

Çeviri:Sie waschen die Kartoffel.

July 28, 2016

7 Yorum


BilgehanEr

"Die Kartoffel washen Sie" devrik de olsa doğru değil mi?

July 31, 2016

SteffiBookworm

"Die Kartoffel waschen Sie." de doğru.

June 7, 2018

alicanturkkollu

waschen reflexive fiil değil mi? Sich waschen demek gerekmiyor muydu?

November 18, 2016

SteffiBookworm

"(etwas) waschen" ve "sich waschen" farklı fiiler.
"sich waschen" reflexive bir fiil, ama bu cümlede "waschen" kullanılır.

June 7, 2018

Faruk309668

Sie yerine ihr niye olmuyor?

May 18, 2018

SteffiBookworm

Sie waschen die Kartoffel.
Ihr wascht die Kartoffel.

Sie wäscht die Kartoffel. (O)

June 7, 2018

polathan1

Dualingo; dil öğrenme ve pratik yapma açisindan kendisini ispatlamis bir program ama bu sekilde basit hatalar ile dil ogrenmek isteyen bizlerin kafasinı karistirmamasi gerekiyor

June 7, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.