"Patatesi yıkıyorsunuz."

Çeviri:Sie waschen die Kartoffel.

2 yıl önce

7 Yorum


BilgehanEr

"Die Kartoffel washen Sie" devrik de olsa doğru değil mi?

2 yıl önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

"Die Kartoffel waschen Sie." de doğru.

4 ay önce

alicanturkkollu

waschen reflexive fiil değil mi? Sich waschen demek gerekmiyor muydu?

1 yıl önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

"(etwas) waschen" ve "sich waschen" farklı fiiler.
"sich waschen" reflexive bir fiil, ama bu cümlede "waschen" kullanılır.

4 ay önce

Faruk309668

Sie yerine ihr niye olmuyor?

4 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Sie waschen die Kartoffel.
Ihr wascht die Kartoffel.

Sie wäscht die Kartoffel. (O)

4 ay önce

polathan1

Dualingo; dil öğrenme ve pratik yapma açisindan kendisini ispatlamis bir program ama bu sekilde basit hatalar ile dil ogrenmek isteyen bizlerin kafasinı karistirmamasi gerekiyor

4 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.