"I see."

Fordítás:Értem.

February 4, 2014

62 hozzászólás


sumi5

Ez egy kifejezés. A "see" szó szerint a "látás" ige, de az "I see" , azt is jelenti, hogy "értem".


mbruno2005

Én látást írtam, jó lett, de tényleg 2értelmű


floresztin

Az iskolai angol tanárom azt mondta hogyha azt akarom monfani hogy ,,Én látok"....akkor ugy mondjam hogy ,,I can see"....


eszti.simon

Én látást írtam és nem lett jó


floresztin

Igazad van mondjuk ezt én sem értem


tdori5

Értem? Én azt hittem ez az hogy nézem.. hát akkor én ezt nem Értem:)


Eni74

Én sem értem!!!!


Anetta703417

A nézni az amúgy nem "to see", hanem "to watch".


dojia5

I got it / I see / I understand it .. Ezek kb ugyanazt jelentik, pici eltéréssel: Értem, "vágom", Megértettem, ilyenek. Érdemes néha angolul nézni a filmeket, ott az első kettőt sűrűn használják.


rajdi

Már a kifejezéseket is tudnunk kell? Még szóismeret is alig van. Nem logikus hogy aki először találkozik az I see kifejezéssel, az értem-re fog asszociálni, még ha arra is használják...


MrkKrdi

Én azt írtam hogy "Látom" és másik fordításként azt írta hogy "Értem". Ezt is jelenti?


Zombory

A "Nézem" vagy Én nézem" miért nem jó?


r0b33

nézni, figyelni - to watch stg.


floresztin

Engem is úgy hivnak hogy Zombori Flóra!!!


PiciCin

Látlak nem jó?


esztok007

azt elfogadta hogy 'látom', de látlak nem jó mert nem azt írja hogy i see you


SleJzmin

Nem mert az már I see you. Lenne


JzsefLoson

Az en nevem is jazmin csak apukam google+ával jelentkeztem be ide :-)


floresztin

Meg az értem!!!!!!


AronFerenc

Nekem elfogadta azt hogy látom (k)


tamas.tomi

Nekem is elfogadta azt,hogy "Látom" :) Szerintem mindegyik jelentés jó. (Értem,látom)


zdr88

Jelen esetben igenlést, helyeslést fejez ki, amolyan kifejezés.


emesevoros1

Maga az ige "see" látás-t jelent, de ha "I see" van, akkor NEM azt jelenti, hogy én látom, hanem hogy 'én értem/értem'


EquiaBijou

ha bárki a "see" szó felé teszi az egér nyilacskaját, láthatja hogy a "see" egyaránt jelent "látni és érteni" is


TthAngelik1

Jólvan!!! Ha nem tudták akkor nem tudták én se tudtam!! Na és??!! Tévedni emberi dolog!!


ViktriaJak2

Hú hát nem mind1 hogy:látom hogy süt a nap vagy értem hogy süt a nap :P


ErdghRka

Hetedikes vagyok ès eddig a I see mint èrtem szòt nem tanultuk


DorottyaTr

Ez valami olyasmi mint magyarból,például levél.Ez kétértelmű szó...


S.V.E.N.

Szerintem csak a brit angolban jelenti ezt. Az amerikaiban nem biztos.


Beni1115

A helyes válasznak még a lehetőségét sem kínálta fel!!!


dzsesszika2

Azt írja hogy kapok 43-pontot! De nem is kaptan!!!!


ReszEszti

Nekem nem lett jo!:'(


ReszEszti

Az értem szónak van egy másik neve is ami az understand


Solt101

En mindig " ertem " - et irok. Ez Ok! ERTEM! :-) Viszont akkor mi az " En latok v. latok"? Azt akkor hogyan kell mondani?


ervin412504

Szerintem szituâcio függő


TomiTran

Azt jelenti hogy látás!


darcsi1

Látni a jelentese a szonak en igy tanultam


vivien874872

En ugy tudtam hogy a "see" a "latast" jelenti .


AttilaSzigeti1

Nincs kétértelműség: I see = Értem I can see = Látom


PetraNebl

Azért i see az az értem is mert 2 értelmű ez egy kifelyezés is én is szoktam használni


Aniszanisz

Jelentettem. Az értemre az előbb I see- volt. Most hang alapján az I see - jelentésnek pedig látok. Remélem valamilyen formában javítják ezt...


sarkany94

Azt írtam,hogy "làtok" ès elfogadta... Èrdekes :D


SzalayCsen2

"I see" én úgy tudom azt jelent "én nézem


miltenyi.p

Nem fogadta el amikor azt irtam hogy én látok :(


izabella966849

En 10 mar megcsinaltam


Andrea678997

Az I see nem azt jelenti hogy en latok?!?


FehrAnna8

Én nézek!- miert nem jó?


Csaba284407

Látom - elfogadta. 2019.10.13

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.