A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I see."

Fordítás:Értem.

1
4 éve

92 hozzászólás


sumi5

Ez egy kifejezés. A "see" szó szerint a "látás" ige, de az "I see" , azt is jelenti, hogy "értem".

84
Válasz4 éve

mbruno2005

Én látást írtam, jó lett, de tényleg 2értelmű

7
Válasz3 éve

floresztin

Az iskolai angol tanárom azt mondta hogyha azt akarom monfani hogy ,,Én látok"....akkor ugy mondjam hogy ,,I can see"....

14
Válasz2 éve

floresztin

Igazad van mondjuk ezt én sem értem

3
Válasz2 éve

tdori5
tdori5

Értem? Én azt hittem ez az hogy nézem.. hát akkor én ezt nem Értem:)

46
Válasz4 éve

Eni74

Én sem értem!!!!

5
Válasz4 éve

floresztin

En sem!!!!

-7
Válasz2 éve

Anetta703417

A nézni az amúgy nem "to see", hanem "to watch".

0
Válasz2 éve

ujmduk

Hát én se nagyon pedig én jó vagyok angolbol

-6
Válasz3 éve

Anett471110

A "see" az a lát/látni, viszont az "I see" az a látom/értem, ezért a szövegkörnyezet dönti el.

2
Válasz2 éve

floresztin

Koszi!

0
Válasz2 éve

floresztin

Igazad lehet!

-2
Válasz2 éve

floresztin

En 5 eves koromtol angolt tanulok vagyis mar 5 éve! Mégsem értem!

-5
Válasz2 éve

srzhj

Pedig ez nagyon jönnyü

-7
Válasz3 éve

floresztin

Ha ha

-8
Válasz2 éve

BlintNagy1

az nézem elrontották...

-15
Válasz3 éve

v.oli321

Kétértelmű.....

7
Válasz3 éve

dojia5

I got it / I see / I understand it .. Ezek kb ugyanazt jelentik, pici eltéréssel: Értem, "vágom", Megértettem, ilyenek. Érdemes néha angolul nézni a filmeket, ott az első kettőt sűrűn használják.

27
Válasz4 éve

ReszEszti

Az I not understand pedig azt hogy nem értem

-4
Válasz3 éve

Anetta703417

Olyan nincs, hogy "I not understand"! Helyesen úgy van, hogy :"I don't understand"!

2
Válasz2 éve

rajdi

Már a kifejezéseket is tudnunk kell? Még szóismeret is alig van. Nem logikus hogy aki először találkozik az I see kifejezéssel, az értem-re fog asszociálni, még ha arra is használják...

7
Válasz3 éve

MrkKrdi

Én azt írtam hogy "Látom" és másik fordításként azt írta hogy "Értem". Ezt is jelenti?

5
Válasz4 éve

Zombory

A "Nézem" vagy Én nézem" miért nem jó?

3
Válasz4 éve

r0b33

nézni, figyelni - to watch stg.

1
Válasz4 éve

floresztin

Engem is úgy hivnak hogy Zombori Flóra!!!

0
Válasz2 éve

floresztin

Te ki vagy ?

-1
Válasz2 éve

PiciCin

Látlak nem jó?

3
Válasz4 éve

esztok007

azt elfogadta hogy 'látom', de látlak nem jó mert nem azt írja hogy i see you

5
Válasz4 éve

SleJzmin

Nem mert az már I see you. Lenne

1
Válasz3 éve

JzsefLoson

Az en nevem is jazmin csak apukam google+ával jelentkeztem be ide :-)

0
Válasz3 éve

floresztin

Nem!

0
Válasz2 éve

TarsolyGyula

Látom a jó

2
Válasz3 éve

floresztin

Meg az értem!!!!!!

0
Válasz2 éve

sumi5

A "látom" nem jó.

-1
Válasz3 éve

floresztin

Dehogynem!

0
Válasz2 éve

AronFerenc

Nekem elfogadta azt hogy látom (k)

2
Válasz3 éve

tamas.tomi

Nekem is elfogadta azt,hogy "Látom" :) Szerintem mindegyik jelentés jó. (Értem,látom)

2
Válasz3 éve

zdr88

Jelen esetben igenlést, helyeslést fejez ki, amolyan kifejezés.

1
Válasz3 éve

ZoliLszl

Mièrt nem jó?

1
Válasz3 éve

emesevoros1

Maga az ige "see" látás-t jelent, de ha "I see" van, akkor NEM azt jelenti, hogy én látom, hanem hogy 'én értem/értem'

0
Válasz3 éve

EquiaBijou

ha bárki a "see" szó felé teszi az egér nyilacskaját, láthatja hogy a "see" egyaránt jelent "látni és érteni" is

1
Válasz3 éve

TthAngelik1

Jólvan!!! Ha nem tudták akkor nem tudták én se tudtam!! Na és??!! Tévedni emberi dolog!!

1
Válasz3 éve

ViktriaJak2

Hú hát nem mind1 hogy:látom hogy süt a nap vagy értem hogy süt a nap :P

1
Válasz3 éve

ErdghRka

Hetedikes vagyok ès eddig a I see mint èrtem szòt nem tanultuk

1
Válasz3 éve

Noxi100

és kit érdekel ez?

-5
Válasz3 éve

tdzazsa

See=lát

1
Válasz1 éve

DorottyaTr

Ez valami olyasmi mint magyarból,például levél.Ez kétértelmű szó...

0
Válasz3 éve

S.V.E.N.

Szerintem csak a brit angolban jelenti ezt. Az amerikaiban nem biztos.

1
Válasz3 éve

SzcsPollaE

See = látni

0
Válasz3 éve

Beni1115

A helyes válasznak még a lehetőségét sem kínálta fel!!!

0
Válasz3 éve