"Isee."

Fordítás:Értem.

4 éve

92 hozzászólás


sumi5

Ez egy kifejezés. A "see" szó szerint a "látás" ige, de az "I see" , azt is jelenti, hogy "értem".

4 éve

mbruno2005

Én látást írtam, jó lett, de tényleg 2értelmű

3 éve

floresztin

Az iskolai angol tanárom azt mondta hogyha azt akarom monfani hogy ,,Én látok"....akkor ugy mondjam hogy ,,I can see"....

2 éve

floresztin

Igazad van mondjuk ezt én sem értem

2 éve

tdori5
tdori5

Értem? Én azt hittem ez az hogy nézem.. hát akkor én ezt nem Értem:)

4 éve

Eni74

Én sem értem!!!!

4 éve

floresztin

En sem!!!!

2 éve

Anetta703417

A nézni az amúgy nem "to see", hanem "to watch".

2 éve

ujmduk

Hát én se nagyon pedig én jó vagyok angolbol

3 éve

Anett471110

A "see" az a lát/látni, viszont az "I see" az a látom/értem, ezért a szövegkörnyezet dönti el.

2 éve

floresztin

Koszi!

2 éve

floresztin

Igazad lehet!

2 éve

floresztin

En 5 eves koromtol angolt tanulok vagyis mar 5 éve! Mégsem értem!

2 éve

srzhj

Pedig ez nagyon jönnyü

3 éve

floresztin

Ha ha

2 éve

BlintNagy1

az nézem elrontották...

3 éve

v.oli321

Kétértelmű.....

3 éve

dojia5

I got it / I see / I understand it .. Ezek kb ugyanazt jelentik, pici eltéréssel: Értem, "vágom", Megértettem, ilyenek. Érdemes néha angolul nézni a filmeket, ott az első kettőt sűrűn használják.

4 éve

ReszEszti

Az I not understand pedig azt hogy nem értem

3 éve

Anetta703417

Olyan nincs, hogy "I not understand"! Helyesen úgy van, hogy :"I don't understand"!

2 éve

rajdi

Már a kifejezéseket is tudnunk kell? Még szóismeret is alig van. Nem logikus hogy aki először találkozik az I see kifejezéssel, az értem-re fog asszociálni, még ha arra is használják...

3 éve

MrkKrdi

Én azt írtam hogy "Látom" és másik fordításként azt írta hogy "Értem". Ezt is jelenti?

4 éve

Zombory

A "Nézem" vagy Én nézem" miért nem jó?

4 éve

r0b33

nézni, figyelni - to watch stg.

4 éve

floresztin

Engem is úgy hivnak hogy Zombori Flóra!!!

2 éve

floresztin

Te ki vagy ?

2 éve

PiciCin

Látlak nem jó?

4 éve

esztok007

azt elfogadta hogy 'látom', de látlak nem jó mert nem azt írja hogy i see you

4 éve

SleJzmin

Nem mert az már I see you. Lenne

3 éve

JzsefLoson

Az en nevem is jazmin csak apukam google+ával jelentkeztem be ide :-)

3 éve

floresztin

Nem!

2 éve

TarsolyGyula

Látom a jó

4 éve

floresztin

Meg az értem!!!!!!

2 éve

sumi5

A "látom" nem jó.

3 éve

floresztin

Dehogynem!

2 éve

AronFerenc

Nekem elfogadta azt hogy látom (k)

3 éve

tamas.tomi

Nekem is elfogadta azt,hogy "Látom" :) Szerintem mindegyik jelentés jó. (Értem,látom)

3 éve

zdr88

Jelen esetben igenlést, helyeslést fejez ki, amolyan kifejezés.

4 éve

ZoliLszl

Mièrt nem jó?

4 éve

emesevoros1

Maga az ige "see" látás-t jelent, de ha "I see" van, akkor NEM azt jelenti, hogy én látom, hanem hogy 'én értem/értem'

3 éve

EquiaBijou

ha bárki a "see" szó felé teszi az egér nyilacskaját, láthatja hogy a "see" egyaránt jelent "látni és érteni" is

3 éve

TthAngelik1

Jólvan!!! Ha nem tudták akkor nem tudták én se tudtam!! Na és??!! Tévedni emberi dolog!!

3 éve

ViktriaJak2

Hú hát nem mind1 hogy:látom hogy süt a nap vagy értem hogy süt a nap :P

3 éve

ErdghRka

Hetedikes vagyok ès eddig a I see mint èrtem szòt nem tanultuk

3 éve

Noxi100

és kit érdekel ez?

3 éve

tdzazsa

See=lát

1 éve

DorottyaTr

Ez valami olyasmi mint magyarból,például levél.Ez kétértelmű szó...

3 éve

S.V.E.N.

Szerintem csak a brit angolban jelenti ezt. Az amerikaiban nem biztos.

3 éve

SzcsPollaE

See = látni

3 éve

Beni1115

A helyes válasznak még a lehetőségét sem kínálta fel!!!

3 éve

femese1

Nézek/látok

3 éve

dzsesszika2

Azt írja hogy kapok 43-pontot! De nem is kaptan!!!!

3 éve

ReszEszti

Nekem nem lett jo!:'(

3 éve

ReszEszti

Az értem szónak van egy másik neve is ami az understand

3 éve

Solt101

En mindig " ertem " - et irok. Ez Ok! ERTEM! :-) Viszont akkor mi az " En latok v. latok"? Azt akkor hogyan kell mondani?

3 éve

IgorChanel

Mennyi komment

3 éve

ervin412504

Szerintem szituâcio függő

3 éve

TomiTran

Azt jelenti hogy látás!

3 éve

darcsi1

Látni a jelentese a szonak en igy tanultam

3 éve

vivien874872

En ugy tudtam hogy a "see" a "latast" jelenti .

3 éve

AttilaSzigeti1

Nincs kétértelműség: I see = Értem I can see = Látom

2 éve

PetraNebl

Azért i see az az értem is mert 2 értelmű ez egy kifelyezés is én is szoktam használni

2 éve

padamasz

Nem értem!

2 éve

padamasz

Nekem jó lett

2 éve

padamasz

Nekem jó lett!

2 éve

padamasz

Wtf?

2 éve

Aniszanisz

Jelentettem. Az értemre az előbb I see- volt. Most hang alapján az I see - jelentésnek pedig látok. Remélem valamilyen formában javítják ezt...

2 éve

sarkany94

Azt írtam,hogy "làtok" ès elfogadta... Èrdekes :D

2 éve

SzalayCsen2

"I see" én úgy tudom azt jelent "én nézem

1 éve

miltenyi.p

Nem fogadta el amikor azt irtam hogy én látok :(

1 éve

izabella966849

En 10 mar megcsinaltam

1 éve

izabella966849

Bagoly

1 éve

Andrea678997

Az I see nem azt jelenti hogy en latok?!?

1 éve

qwdrt123

I see....... Látom és nem ...Értem

3 éve

sumi5

Ez egy kifejezés.

3 éve

Noxi100

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :)

3 éve

KandoZsane

Ez a ,,látni " ige emberek , itt valamit nagyon elrontottak!

3 éve

DankoJulia

En így forditanam: Látom!!!

3 éve

dzsesszika2

♡♥♡♡♥♡♡♥♥♡♡♡♥

3 éve

TthAngelik1

Hát igen:(

3 éve

PetraNebl

Nem azt mondja h swim? Xd csak én értettem ugy

2 éve

Beni0111

Ha látok akkor hogy jön ide az értem?

3 éve

sumi5

Ez egy kifejezés!

3 éve

Noxi100

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

3 éve

Noxi100

sad

3 éve

Noxi100

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:):):):):):):):):):):):):):):):

3 éve

vgeri25

Ez * ez azt jelenti, h látok -.- nem pedig értem!!

3 éve

Noxi100

hát igy jártál

3 éve

dzsesszika2

Cannabis 4 et érték

3 éve

BettinaBud

Istenem aki egy minimalisan tanul angolt ezt ismeri vagy legalabb fel tudja fogni.. en 15 eves vagyok es 6 honapja tsnulok cdak angolt mert eddig nemetes voltam es az osztalytarsaim 5-6 eve... es mikor elosszor meghallottam akkor se kotottem bele...

3 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.