1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "It is not so different."

"It is not so different."

Fordítás:Nem annyira más.

February 4, 2014

12 hozzászólás


Panka00

Ez nem annyira különböző megoldás miért nem jó?


Gabtsee007

Az inkább 'this', tehát valami konkrétat meghatároz. Az it meg amolyan 'kell egy alany mer' muszáj' a levegőben.


kispalgyula

Hiba csúszott a megoldásba!


Vitzilopochtli

"Nem olyan különböző." Miért nem jó? Magyarra fordítva teljesen megfelel - szerintem..


Bencsika

Talán inkább többes számban magyarosabban hangzik: Nem olyan különbözőek.


JuraszikMaya

A magyar szó van elírva a rendszerben... ahogy azt többen is jelezték...


nagyi60

Volt már sok baki a programba, de még ennyi mint ebbe nem. A fordításban szereplő két szó nincs is az ajánlatok között. Akkor most segíteni akar vagy félrevezetni.


oregkvinto

azt írja::. ez nem túl más hol van itt a túl?


borkuistva

ez nem annyirra kulonbozo"""""""miert nem jó?


AnyuUgyes

Zavaró,hogy a nekem leírt helyes válasz gyakran nem az ,mint az ide írt helyes válasz.Ráadásul az én válaszommal együtt mind a három ugyanazt jelenti.De legalább a saját válaszaik lennének azonosak.


evairenpinter

A bejelentésnél tegyétek szóvá, hogy bekerüljön a programba.

Kapcsolódó fórumok

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.