A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"An apple"

Fordítás:Egy alma

1
4 éve

46 hozzászólás


kira722106

Én 9 éves vagyok és a 3 szinten vagyok csak még ezt is meg csinálom

4
Válasz2 éve

Eszter858432

Nagyon tetszik

4
Válasz2 éve

Eszter858432

Köszi

3
Válasz2 éve

kosatimi

Nekem sikerült

2
Válasz3 éve

DiszeghiZs

Én nekem el fogata

2
Válasz3 éve

JzsefLoson

Olyan erthetetlenul mondja a csaj

1
Válasz3 éve

konderal

Én 9 éves vok és sikerült

0
Válasz4 éve

IzabellaAndrea

Nem hiszem

0
Válasz3 éve

FloraKujbu

Nekem is sikerül, mégis elég pici vagyok. Még gyerek^_^

0
Válasz3 éve

macika123

Ügyi vagy konderal

0
Válasz3 éve

macika123

Jó csak kihagy sok mibdent . Xd ¤¤¤♡

0
Válasz3 éve

qqqqq19

én meg véletlen azt irtam az an apple helyett hogy en apple

0
Válasz3 éve

nagylorinc2004

Nekem ezt ebben a korben mar masodjara adja ki

0
Válasz2 éve

sra644630

Egy alma

0
Válasz2 éve

LilinaBako

A fiúnál és a lánynál miért van úgy, hogy a boy, a girl. Amit azt jelenti, hogy egy fiú/lány. Itt pedig a helyett an-t mondunk. Miért?

0
Válasz2 éve

SaturdayplaceTom
SaturdayplaceTom

Mert az APPLE magánhangzóval kezdődik, a boy/girl pedig mássalhangzóval. A -> msh elé An -> mgh elé

1
Válasz2 éve

germusvirg

N ertem

0
Válasz2 éve

Lindi483982

Kit érdekel hogy mondja, le van irva okostojások! Amugy csak 12 vagyok és még én is tudom!

0
Válasz2 éve

Boss539233

It bezzeg "an apple valamikor meg "one apple xd-.-

0
Válasz1 éve

vnemonika

Azért mert amerikai is azért nem lehet érteni :( :D

0
Válasz1 éve

MtraiLivia

Az ellenőrzésben megadottal azonos a megoldásom, mégis hibásnak minősíti

0
Válasz1 éve

vilmos301887

Nekem nem fgdta el,igaz 7éves

0
Válasz1 éve

Gigi469626

Miert nem helyes ugy,hogy “one apple “?

0
Válasz7 hónapja

Kapcsolódó fórumok