"An apple"

Fordítás:Egy alma

February 4, 2014

36 hozzászólás


kira722106

Én 9 éves vagyok és a 3 szinten vagyok csak még ezt is meg csinálom


DiszeghiZs

Én nekem el fogata


Boss539233

It bezzeg "an apple valamikor meg "one apple xd-.-


konderal

Én 9 éves vok és sikerült


macika123

Ügyi vagy konderal


FloraKujbu

Nekem is sikerül, mégis elég pici vagyok. Még gyerek^_^


kosatimi

Nekem sikerült


macika123

Jó csak kihagy sok mibdent . Xd ¤¤¤♡


qqqqq19

én meg véletlen azt irtam az an apple helyett hogy en apple


JzsefLoson

Olyan erthetetlenul mondja a csaj


Mriusz5

Igen. Úgy lehet érteni, A samsung.


nagylorinc2004

Nekem ezt ebben a korben mar masodjara adja ki


LilinaBako

A fiúnál és a lánynál miért van úgy, hogy a boy, a girl. Amit azt jelenti, hogy egy fiú/lány. Itt pedig a helyett an-t mondunk. Miért?


SaturdayplaceTom

Mert az APPLE magánhangzóval kezdődik, a boy/girl pedig mássalhangzóval. A -> msh elé An -> mgh elé


vnemonika

Azért mert amerikai is azért nem lehet érteni :( :D


MtraiLivia

Az ellenőrzésben megadottal azonos a megoldásom, mégis hibásnak minősíti


vilmos301887

Nekem nem fgdta el,igaz 7éves


Gigi469626

Miert nem helyes ugy,hogy “one apple “?


BorbalaBog

Én 7 éves vagyok és a 1 sziten vagyok és meg csinálo a 2 szintet


Franciska190147

Kiejtésem nem jó...


Eva652394

Szuper! Nagyon jol tanit angolul. Gratulalok, jatekos es ertheto a tananyag.


Ott467577

6 vok és sikerult

Kapcsolódó fórumok

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.