"An apple"

Fordítás:Egy alma

4 éve

24 hozzászólás


kira722106

Én 9 éves vagyok és a 3 szinten vagyok csak még ezt is meg csinálom

3 éve

Eszter858432

Nagyon tetszik

2 éve

Eszter858432

Köszi

2 éve

kosatimi

Nekem sikerült

3 éve

DiszeghiZs

Én nekem el fogata

3 éve

JzsefLoson

Olyan erthetetlenul mondja a csaj

3 éve

konderal

Én 9 éves vok és sikerült

4 éve

IzabellaAndrea

Nem hiszem

4 éve

FloraKujbu

Nekem is sikerül, mégis elég pici vagyok. Még gyerek^_^

3 éve

macika123

Ügyi vagy konderal

3 éve

macika123

Jó csak kihagy sok mibdent . Xd ¤¤¤♡

3 éve

qqqqq19

én meg véletlen azt irtam az an apple helyett hogy en apple

3 éve

nagylorinc2004

Nekem ezt ebben a korben mar masodjara adja ki

3 éve

sra644630

Egy alma

2 éve

LilinaBako

A fiúnál és a lánynál miért van úgy, hogy a boy, a girl. Amit azt jelenti, hogy egy fiú/lány. Itt pedig a helyett an-t mondunk. Miért?

2 éve

SaturdayplaceTom
SaturdayplaceTom

Mert az APPLE magánhangzóval kezdődik, a boy/girl pedig mássalhangzóval. A -> msh elé An -> mgh elé

2 éve

germusvirg

N ertem

2 éve

Lindi483982

Kit érdekel hogy mondja, le van irva okostojások! Amugy csak 12 vagyok és még én is tudom!

2 éve

Boss539233

It bezzeg "an apple valamikor meg "one apple xd-.-

2 éve

vnemonika

Azért mert amerikai is azért nem lehet érteni :( :D

2 éve

MtraiLivia

Az ellenőrzésben megadottal azonos a megoldásom, mégis hibásnak minősíti

1 éve

vilmos301887

Nekem nem fgdta el,igaz 7éves

1 éve

Gigi469626

Miert nem helyes ugy,hogy “one apple “?

9 hónapja

Wera41

9 éves vagyok.

4 hónapja

Kapcsolódó fórumok

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.