1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "In September fall starts."

"In September fall starts."

Çeviri:Eylülde sonbahar başlar.

February 4, 2014

45 Yorum


SinanMert4

Sayın Duolingo Yöneticileri, Lütfen aşağıdaki paylaşımımı inceleyin. İngilizce öğrenmeye çalışıyoruz diye bizi aptal yerine koymayın. Programınızı acilen güncelleyin. Eğer Türk çalışanınız var ise bence işini doğru yapmıyor. Yok eğer Türk çalışanınız yoksa acilen gerektiği kadar Türkçe bilen insan çalıştırın. Biz de sizin işinizi ciddi olarak yaptığınız bileli ve size güvenelim. Tarafıma bu konu hakkında bilgi verirseniz çok memnun olurum. I hope that you understand me. Thank you and best regards. Aynen kopyaladım Bunu Türkçe yaz In September fall starts.---Soru Sonbahar eylül'de başlar---Benim yazdığım Türkçe çeviri* Doğru cevap: Eylülde sonbahar başlar. BİLDİR TARTIŞ (25)


fatih0yanik

Eger stars falldan once gelse dedigin gibi soru cumlesi olurdu burda herhangi bir hata yok


Antarctic5

Bunu yazana kadar bildir deyip, cevabim dogru kabul edilmeliydi deseydin daha kisa olurdu. Ha kimsenin ilgilenmediği doğru.


Sfy-4

Artık kabul ediyor


Preternatural

Fall yerine Autumn kullansak olmaz mı?


alaaaaanurr

Neden olmasın aynı şey


sevvalgoc

Eylül Sonbaharın başlangıcıdır neden olmuyor ya


Akacee

senin dediğin "September is the beginning of Fall." oluyor


mma8690

'fall starts in september' da olur mu?


Kayhan77

''Eylül'de Sonbahar başlar.'' yazdım, kabul etmedi. (ÇOK CİDDİYİM!!)

Sanırım şu ana kadar Duolingo'da karşılaştığım saçmalıkların en büyüğü bu olmuştur.. :)))

Yanlış kelimeyi kullandınız. Eylülde sonbahar başlar.

''Apostrof'' (kesme işareti) kullanmama, yani doğrusuna,, hata verdi.. Böyle bir şey olamaz yaa... :/ :s


Muhammet323521

Aynen ben de öyle yazdım kabul etmedi :)


ATABERKKARA

Biz alışığız Duolingo'nun fantezilerine ve şaçmalıklarına...


kenanakfid

fall=düşmek değilmiydi


EbrarTekkanat

Ben sonbahar kelimesi göremedim ne alaka fall düsmek degil mi sonbahar gibi anlamidami var hic duymadim bilen varsa soyleyebilir mi?


Ouzhanevik1

fall değil autumn olsaydı bu anlam çıkardı


vedat350150

Sonbahari vermemiş cumlede


Mehmetcr7

In september autumn starts yerine bunu yaza bilir miyiz genelde filmlerde bu şekilde yazılıyor eylül ayında düşüşe başlar


KADRELK

sonbahari "autumn" diye bilirdik


FranBowXc

Starts'ı stars diye okudum ne başlaması ya diyorum yarım saattir :D


dragotreis

The autumn leaves the pass my window...Tom Jones etc.


svenja684602

im september startet der herbst


NasrullahSarp

Fall yerine autumn kullanılsın.


AqinXudiye

Ycjvjcjfıvkvufufudtsrqtahdohpjümşnşkijlgısauausuajglhlvkxlblcjvg


Ufuk4202

Sagir misin duolingo


zeynep353674

Sonbahar eylülde başlar. olmaz mı?


Ali423171

Fall düşmek diyor ama


Teoman408132

eylul de sonbahar baslar i neden kabul etmediniz ?


Nuri74701

Orta yaşlı bir bayanla tanışmak istiyorum (ateşli olanından)


zaxidova982829

Yanlis kelimeyi onerip birde bana yanlis yaziyon diyor aptall


alicnmeng1

Billur mu geciyonus bre cok soktunuz az cekin


otobsteyer

Bu yoruma buyuk ihtimal çok dis gelcek ama yapmam lazım hazııırrr fuck you fuolingo fuck you duo biraz rahatladım ohh bee


ErsinDogan

eylül'de yaprak dökümü başlar da opsiyonel olarak konabilir


Bertan5

son bahar kabul edilmedi. yalnızca sonbahar kabul ediliyor.


Boraemon1

Sonbahar birleşik yazılır çünkü.


faruk308426

Ben de düşüş başlar dedim ...


jkk1907

Fall stars in september olmaz mı?


KadirCakir

arkadaş sonbaharı niye kabul etmiyor iyice mala bağladı bu program

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.