Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"In September fall starts."

Çeviri:Eylülde sonbahar başlar.

4 yıl önce

11 Yorum


sevvalgoc

Eylül Sonbaharın başlangıcıdır neden olmuyor ya

3 yıl önce

Akacee

senin dediğin "September is the beginning of Fall." oluyor

2 yıl önce

mma8690

'fall starts in september' da olur mu?

4 yıl önce

Degerknc

olur

3 yıl önce

Preternatural

Fall yerine Autumn kullansak olmaz mı?

3 yıl önce

StellaMerlo

Olur.

1 yıl önce

Mehmetcr7

In september autumn starts yerine bunu yaza bilir miyiz genelde filmlerde bu şekilde yazılıyor eylül ayında düşüşe başlar

3 yıl önce

jkk1907
jkk1907

Fall stars in september olmaz mı?

2 yıl önce

dragotreis

The autumn leaves the pass my window...Tom Jones etc.

1 yıl önce

Ouzhanevik1

fall değil autumn olsaydı bu anlam çıkardı

11 ay önce

svenja684602

im september startet der herbst

9 ay önce