"In September fall starts."

Çeviri:Eylülde sonbahar başlar.

February 4, 2014

12 Yorum


sevvalgoc

Eylül Sonbaharın başlangıcıdır neden olmuyor ya

October 12, 2014

Akacee

senin dediğin "September is the beginning of Fall." oluyor

September 6, 2015

mma8690

'fall starts in september' da olur mu?

April 18, 2014

Degerknc

olur

January 13, 2015

Preternatural

Fall yerine Autumn kullansak olmaz mı?

November 2, 2014

Kayhan77

''Eylül'de Sonbahar başlar.'' yazdım, kabul etmedi. (ÇOK CİDDİYİM!!)

Sanırım şu ana kadar Duolingo'da karşılaştığım saçmalıkların en büyüğü bu olmuştur.. :)))

Yanlış kelimeyi kullandınız. Eylülde sonbahar başlar.

''Apostrof'' (kesme işareti) kullanmama, yani doğrusuna,, hata verdi.. Böyle bir şey olamaz yaa... :/ :s

October 3, 2019

Mehmetcr7

In september autumn starts yerine bunu yaza bilir miyiz genelde filmlerde bu şekilde yazılıyor eylül ayında düşüşe başlar

February 3, 2015

dragotreis

The autumn leaves the pass my window...Tom Jones etc.

August 12, 2017

Ouzhanevik1

fall değil autumn olsaydı bu anlam çıkardı

August 22, 2017

svenja684602

im september startet der herbst

November 12, 2017

NasrullahSarp

Fall yerine autumn kullanılsın.

April 27, 2019

AqinXudiye

Ycjvjcjfıvkvufufudtsrqtahdohpjümşnşkijlgısauausuajglhlvkxlblcjvg

October 16, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.