"In September fall starts."

Çeviri:Eylülde sonbahar başlar.

4 yıl önce

19 Yorum


sevvalgoc

Eylül Sonbaharın başlangıcıdır neden olmuyor ya

4 yıl önce

Akacee

senin dediğin "September is the beginning of Fall." oluyor

3 yıl önce

mma8690

'fall starts in september' da olur mu?

4 yıl önce

Degerknc

olur

3 yıl önce

Muratimek1

aynen haklı

4 yıl önce

Preternatural

Fall yerine Autumn kullansak olmaz mı?

3 yıl önce

StellaMerlo

Olur.

2 yıl önce

Mehmetcr7

In september autumn starts yerine bunu yaza bilir miyiz genelde filmlerde bu şekilde yazılıyor eylül ayında düşüşe başlar

3 yıl önce

jkk1907
jkk1907

Fall stars in september olmaz mı?

2 yıl önce

StellaMerlo

Olur.

2 yıl önce

dragotreis

The autumn leaves the pass my window...Tom Jones etc.

1 yıl önce

Ouzhanevik1

fall değil autumn olsaydı bu anlam çıkardı

1 yıl önce

svenja684602

im september startet der herbst

11 ay önce

ErsinDogan

eylül'de yaprak dökümü başlar da opsiyonel olarak konabilir

3 yıl önce

Bertan5

son bahar kabul edilmedi. yalnızca sonbahar kabul ediliyor.

3 yıl önce

faruk308426

Ben de düşüş başlar dedim ...

3 yıl önce

KADRELK

sonbahari "autumn" diye bilirdik

1 yıl önce

FranBowXc

Starts'ı stars diye okudum ne başlaması ya diyorum yarım saattir :D

1 yıl önce

KadirCakir

arkadaş sonbaharı niye kabul etmiyor iyice mala bağladı bu program

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.