Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Erkekler suyu içer."

Çeviri:The men drink the water.

0
4 yıl önce

9 Yorum


YigitCanP

Burada tekil "man" i çoğul "men" ile degistirdigimiz için -s gelemez fiile....

3
Cevap ver4 yıl önce

AliTopcu1

Yaw su the nezman geliyor nezman gidiyor bi türlü anlayamadım

1
Cevap ver4 yıl önce

hakanaslan

Kardes the bilinen nesnelerden önce söylenir.mesela Woman kadın. The woman kadını. Yani herhangi bir kadın değil.

0
Cevap ver4 yıl önce

us8

burada men adamlar boys oğlanlar diye öğretmişti şimdi erkekler diye soruyosa ikiside olabilir biz nereden bilelim öyle değilmi

1
Cevap ver4 yıl önce

oguzhan18

Boys yazmistim bende

0
Cevap ver4 yıl önce

HuseyinHus3

drink ya da drinks hangi durumda oluyo allahini seven ustume s atsin. hep karistiriyorum.

0
Cevap ver4 yıl önce

eemree42

Kardesim he she it lerde fiile 's' takintisu geliyor. [Cumle cogulsa gerek yok]

0
Cevap ver4 yıl önce

hakanaslan

He she it kullanılırken geniş zamanda yükleme s takısı gelir. Mesela o koşar. He runs. unutma geniş zamanda ve he she it kullanırken

0
Cevap ver4 yıl önce

aliunsal

Erkekler suyu içer = THE guys Drink THE Water diyor

0
Cevap ver4 yıl önce