1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Erkekler suyu içer."

"Erkekler suyu içer."

Çeviri:The men drink the water.

February 4, 2014

9 Yorum


YigitCanP

Burada tekil "man" i çoğul "men" ile degistirdigimiz için -s gelemez fiile....


AliTopcu1

Yaw su the nezman geliyor nezman gidiyor bi türlü anlayamadım


hakanaslan

Kardes the bilinen nesnelerden önce söylenir.mesela Woman kadın. The woman kadını. Yani herhangi bir kadın değil.


us8

burada men adamlar boys oğlanlar diye öğretmişti şimdi erkekler diye soruyosa ikiside olabilir biz nereden bilelim öyle değilmi


oguzhan18

Boys yazmistim bende


HuseyinHus3

drink ya da drinks hangi durumda oluyo allahini seven ustume s atsin. hep karistiriyorum.


eemree42

Kardesim he she it lerde fiile 's' takintisu geliyor. [Cumle cogulsa gerek yok]


hakanaslan

He she it kullanılırken geniş zamanda yükleme s takısı gelir. Mesela o koşar. He runs. unutma geniş zamanda ve he she it kullanırken


aliunsal

Erkekler suyu içer = THE guys Drink THE Water diyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.