1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ben ekmek yerim."

"Ben ekmek yerim."

Çeviri:I eat bread.

February 4, 2014

57 Yorum


derya37-

Neden I dan sonra am i kabul etmiyorlar


Shyla727794

Bildiğim kadarıyla am-is-are geniş zamanda sadece cümlede fiil yoksa kullanılabiliyor. Sen öğrenmişsindir bilmeyenler görsün diye yazdım. :)


nGiLiZcEPr907798

I am deyip isim yerleştirince kendinden bahseder. Dogru olan I am dedikten sonra eylem koymak


Buse67887

Cunku am is are fiil niteliğindedir orada zaten fiil var o yuzden kabul etmiyo


Fifo99

Çünkü am 'i şimdiki zamanda kullanılır


MWoede

I eat the bread olmazmi ? Bi onceki sorunun cevabi I eat the apple ydi


Takkar10

Senin ekmeğini yerim


murat73883

"The bread" olmadı "the" kabul etmedi


mervemrv

I eat a bread neden kabul edilmiyo


SlaYldrm2

Çünkü kaç ekmek yedigi belli degil


AliEmre750748

Ulan o su içer de he dırinks the water diyor bunda the koyunca neden yanlış oluyor ve neden bunda 's takısı kabul etmiyor da su orneginde s takisi koyuyor???


brahimYama1

I eat a bread niçin kabul edilmiyor. ?


cihatvar

Çünkü çevrilmesi istenen cümle "ben bir ekmek yerim" değil "ben ekmek yerim" dir.


aleynam33

Sana katılıyorum


HandanBaso

Neden eats değil drinks dedigimizden farkı ne


eozturk-57

Bahsettiğiniz 's' takısının 3 farklı anlamı vardır. İlki 'İt is' diye başlayan bir cümlede '' İt's '' diye yazarak yardımcı fiil olan 'is' in kısaltmasıdır. İkincisi çoğul anlamı veren 's' ki burada genelde isimlere gelir. Yâni, 'chair' sandalye demektir 's' takısı geldiğindeyse sandalyeler mânâsı çıkar. Ve üçüncüsü ise fiillere gelir sizin bahsettiğiniz örnekteki gibi. Mîsal, sizin dediğiniz gibi olursa 'Ben ekmeklerini yerim.' anlamı oluşur. Yâni Türkçedeki tamlamalarda ''kapı'nın' kolu'' veya ''onlar'ın' evi'' örneklerinde bulunan 'ın, in, nın, nin' eklerinin verdiği anlamı ortaya çıkarır.


resulcanak1

eat yemek oluyor ama drinks icmek oluyor fark bu


SlaYldrm2

Drinks içmek eats yemek çünkü


61dino61

Arkadaslar daha onceki bir cumlede She drink water Dedim kabul etmedi fakat I eat the apple Dedim yine kabul etmedi Lutfen beni aydinlatin Ve beni takip edin


RamazanSar510473

Beni takip ederseniz çok mutlu olurum


nmurat26

I am eat bread niye kabul edilmiyor am yazinca


AlperKayma

Am olmaz anlami bozar


SlaYldrm2

Niye anlamı bozar


ilkayseki

ı yı kucuk yazmışım


ahinHusso

ı am eat bread değilmi neden olmuyor


melikesero1402

ya mallığa bak ya ffffffffff :(


imanazKurt

I eat a bread yazdım kabul etmedi.A yi yanlış mı kullandım acaba


zeynepneva6

Arada a olmayacak


hayatguzel2

I bread eat olurmu arkadaslar lutfen cevap verin


kemal669405

Bazi cumleleri duzeltmeleri lazim


Fadimenur481419

Ieat abread neden kanul edilmiyor.???


zeynepbeyza144

Neden I eat the bread kabul edilmiyor


dil308147

I eats bread. Neden olmuyor?


Shyla727794

"s" takısı he-she-it ve isimlerle kullanılır.


Bluenchanter

s takısı sadece he, she, it'e geliyor değil mi?


Buse67887

Neden the water oluyo da the bread olmuyo


NurayUnal2

Bence I eat the bread olurdu .Çok saçma olmuş.I dan sonra am gelmez çünkü cümlede fiil var .Ben ortaokul ingilizce sınıfında böyle öğrendim(şu anda 5. sınıftayım)Başka bilen varsa lütfen yorumuma cevap yazsınŞimdiden thank you hepinize


Glsmkarabu1

Dogru cevapla cevabim ayni cikar ama yanlis diyor neden


Didemalp1

I EAT THE BREAD OLMASI GEREKMİYOR MU


Osmanzbaba

Me neden olmadı acaba

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.