Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ben ekmek yerim."

Çeviri:I eat bread.

4 yıl önce

36 Yorum


derya37-

Neden I dan sonra am i kabul etmiyorlar

4 yıl önce

Shyla727794

Bildiğim kadarıyla am-is-are geniş zamanda sadece cümlede fiil yoksa kullanılabiliyor. Sen öğrenmişsindir bilmeyenler görsün diye yazdım. :)

4 ay önce

aleynam33

Haklisin

3 yıl önce

MWoede

I eat the bread olmazmi ? Bi onceki sorunun cevabi I eat the apple ydi

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk
4 yıl önce

Takkar10

Senin ekmeğini yerim

1 ay önce

MWoede

teşekkürler tmm dır

4 yıl önce

ENES711972

Aynen

5 ay önce

brahimYama1

I eat a bread niçin kabul edilmiyor. ?

4 yıl önce

cihatvar

Çünkü çevrilmesi istenen cümle "ben bir ekmek yerim" değil "ben ekmek yerim" dir.

4 yıl önce

aleynam33

Sana katılıyorum

3 yıl önce

mervemrv

I eat a bread neden kabul edilmiyo

4 yıl önce

SlaYldrm2

Çünkü kaç ekmek yedigi belli degil

3 yıl önce

aliakam

Bir bilsrm

3 yıl önce

AliEmre750748

Ulan o su içer de he dırinks the water diyor bunda the koyunca neden yanlış oluyor ve neden bunda 's takısı kabul etmiyor da su orneginde s takisi koyuyor???

8 ay önce

HandanBaso

Neden eats değil drinks dedigimizden farkı ne

4 yıl önce

eozturk-57

Bahsettiğiniz 's' takısının 3 farklı anlamı vardır. İlki 'İt is' diye başlayan bir cümlede '' İt's '' diye yazarak yardımcı fiil olan 'is' in kısaltmasıdır. İkincisi çoğul anlamı veren 's' ki burada genelde isimlere gelir. Yâni, 'chair' sandalye demektir 's' takısı geldiğindeyse sandalyeler mânâsı çıkar. Ve üçüncüsü ise fiillere gelir sizin bahsettiğiniz örnekteki gibi. Mîsal, sizin dediğiniz gibi olursa 'Ben ekmeklerini yerim.' anlamı oluşur. Yâni Türkçedeki tamlamalarda ''kapı'nın' kolu'' veya ''onlar'ın' evi'' örneklerinde bulunan 'ın, in, nın, nin' eklerinin verdiği anlamı ortaya çıkarır.

4 yıl önce

emel978130

aynen

4 ay önce

resulcanak1

eat yemek oluyor ama drinks icmek oluyor fark bu

4 yıl önce

SlaYldrm2

Drinks içmek eats yemek çünkü

3 yıl önce

nmurat26

I am eat bread niye kabul edilmiyor am yazinca

4 yıl önce

AlperKayma

Am olmaz anlami bozar

4 yıl önce

SlaYldrm2

Niye anlamı bozar

3 yıl önce

ilkayseki

ı yı kucuk yazmışım

4 yıl önce

ahinHusso

ı am eat bread değilmi neden olmuyor

3 yıl önce

melikesero1402

ya mallığa bak ya ffffffffff :(

2 yıl önce

imanazKurt

I eat a bread yazdım kabul etmedi.A yi yanlış mı kullandım acaba

1 yıl önce

zeynepneva6

Arada a olmayacak

8 ay önce

hayatguzel2

I bread eat olurmu arkadaslar lutfen cevap verin

7 ay önce

kemal669405

Bazi cumleleri duzeltmeleri lazim

6 ay önce

Fadimenur481419

Ieat abread neden kanul edilmiyor.???

6 ay önce

ZeynepBeyz695326

Neden I eat the bread kabul edilmiyor

6 ay önce

dil308147

I eats bread. Neden olmuyor?

5 ay önce

Shyla727794

"s" takısı he-she-it ve isimlerle kullanılır.

4 ay önce

Bluenchanter

s takısı sadece he, she, it'e geliyor değil mi?

4 ay önce

mevlutyayan

I eat bread yapıcağaıma ı bread eat yapmışım :-(

3 yıl önce