1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ben ekmek yerim."

"Ben ekmek yerim."

Çeviri:I eat bread.

February 4, 2014

97 Yorum


MWoede

I eat the bread olmazmi ? Bi onceki sorunun cevabi I eat the apple ydi


murat73883

"The bread" olmadı "the" kabul etmedi


Hicran_1903

Eğer ekmeği yerim olsaydi I eat THE bread olarak yazilirdi


CemreDoman

İşte o 1. yi bulamadım


meryemnehirsarac

Olmadi çünkü I eat the bread dedimizde ben ekmeği yerim olurdu


Sudenaz02008

Eğer the koysadık ben ekmeği yerim olurdu


derya37-

Neden I dan sonra am i kabul etmiyorlar


Shyla727794

Bildiğim kadarıyla am-is-are geniş zamanda sadece cümlede fiil yoksa kullanılabiliyor. Sen öğrenmişsindir bilmeyenler görsün diye yazdım. :)


Elif220992

Eğer am kabul etseydi ben yerim ekmeğim olurdu


Buse67887

Cunku am is are fiil niteliğindedir orada zaten fiil var o yuzden kabul etmiyo


Fifo99

Çünkü am 'i şimdiki zamanda kullanılır


nGiLiZcEPr907798

I am deyip isim yerleştirince kendinden bahseder. Dogru olan I am dedikten sonra eylem koymak


brahimYama1

I eat a bread niçin kabul edilmiyor. ?


cihatvar

Çünkü çevrilmesi istenen cümle "ben bir ekmek yerim" değil "ben ekmek yerim" dir.


aleynam33

Sana katılıyorum


emrekrgzz

@BrahimYama1 I eat a bread= Ben BİR ekmek yerim ) anlamina geldigi icin a bir anlaminda cümlede bize 'Ben ekmek yerim' sorusunu soruyor a fazla :)


AliEmre750748

Ulan o su içer de he dırinks the water diyor bunda the koyunca neden yanlış oluyor ve neden bunda 's takısı kabul etmiyor da su orneginde s takisi koyuyor???


mervemrv

I eat a bread neden kabul edilmiyo


SlaYldrm2

Çünkü kaç ekmek yedigi belli degil


HandanBaso

Neden eats değil drinks dedigimizden farkı ne


eozturk-57

Bahsettiğiniz 's' takısının 3 farklı anlamı vardır. İlki 'İt is' diye başlayan bir cümlede '' İt's '' diye yazarak yardımcı fiil olan 'is' in kısaltmasıdır. İkincisi çoğul anlamı veren 's' ki burada genelde isimlere gelir. Yâni, 'chair' sandalye demektir 's' takısı geldiğindeyse sandalyeler mânâsı çıkar. Ve üçüncüsü ise fiillere gelir sizin bahsettiğiniz örnekteki gibi. Mîsal, sizin dediğiniz gibi olursa 'Ben ekmeklerini yerim.' anlamı oluşur. Yâni Türkçedeki tamlamalarda ''kapı'nın' kolu'' veya ''onlar'ın' evi'' örneklerinde bulunan 'ın, in, nın, nin' eklerinin verdiği anlamı ortaya çıkarır.


resulcanak1

eat yemek oluyor ama drinks icmek oluyor fark bu


SlaYldrm2

Drinks içmek eats yemek çünkü


emrekrgzz

@HandanBaso eat =yemek drink=icmek anlaminda olduğu icin olabilir mi acaba güzel kardesim


nisanurdemirr25

S takısı neden yanlış diyorrrr?!!!!


Didemalp1

I EAT THE BREAD OLMASI GEREKMİYOR MU


RamazanSar510473

Beni takip ederseniz çok mutlu olurum


abdulselam692354

Ben ekmek yerim ne demek


Elif220992

I eat bread knk zaten soruyu yanlış yapınca gösteriyor doğrusunu baksana ordan


beren833765

I am eat bread olacaktı sanırım


bulutlus

Ekmek , su ve benzeri şeylerin önüne ne zaman ' the ' gelmeli?


vesile522623

neden the bread değik


vesile522623

neden the bread değil


eypensarok

Allaha askina eats ile eat arasında ne fark var yaaaa


Yunus263489

Ulan çok iyi uygulama ha


CemreDoman

Kelime bulamıyorum hala bana yanlış cevap diyor


vashappeninmutlu

NOKTA KOYMADIM DİYE KABUL ETMEDİ SAÇMALIK!


Hermionengrngr

Yalan söyleme lan nokta bile yok şıklarda nasıl koyacan


nmurat26

I am eat bread niye kabul edilmiyor am yazinca


AlperKayma

Am olmaz anlami bozar


SlaYldrm2

Niye anlamı bozar


ilkayseki

ı yı kucuk yazmışım


ahinHusso

ı am eat bread değilmi neden olmuyor


melikesero1402

ya mallığa bak ya ffffffffff :(


imanazKurt

I eat a bread yazdım kabul etmedi.A yi yanlış mı kullandım acaba


zeynepneva6

Arada a olmayacak


hayatguzel2

I bread eat olurmu arkadaslar lutfen cevap verin


kemal669405

Bazi cumleleri duzeltmeleri lazim


Fadimenur481419

Ieat abread neden kanul edilmiyor.???


zeynepbeyza144

Neden I eat the bread kabul edilmiyor


dil308147

I eats bread. Neden olmuyor?


Shyla727794

"s" takısı he-she-it ve isimlerle kullanılır.


Bluenchanter

s takısı sadece he, she, it'e geliyor değil mi?


Buse67887

Neden the water oluyo da the bread olmuyo


NurayUnal2

Bence I eat the bread olurdu .Çok saçma olmuş.I dan sonra am gelmez çünkü cümlede fiil var .Ben ortaokul ingilizce sınıfında böyle öğrendim(şu anda 5. sınıftayım)Başka bilen varsa lütfen yorumuma cevap yazsınŞimdiden thank you hepinize


Glsmkarabu1

Dogru cevapla cevabim ayni cikar ama yanlis diyor neden


Fidan_2007

Bürda ekmek sözu yok ama ekmek sözünü bizden istiyo


naturrebook

"The" koyunca ne farkı oluyor açıklar mısınız ?


Hermionengrngr

Naturrebook sana anlatıyorum : Mesela su içiyor demek istersen the koymayız fakat suyu içiyor demek istiyorsan he drinks the water yazarsın


MessiLionel5445

Hello my name is Lionel messi


Emin620837

eat degilde eats olsa ne olurdu


Hikmet36773

Eats neden olmuyor


Konseptsiz

Eats degil eat lazım mış ne farkı var


elif815

Baksanıza bu soruyu kaç kişi yanlış yapmış geri bildirim atın düzeltsinler


AysuHesimo

Şunu, ben bir erkekmiyim dıye okumam peki?


loveyourse91257

bread sayilabilen isimdi sayilabilen ismin qabaginda mutleq artikl olmali deyil?


EsmaAltunk1

Bende ben kelimesi olmuyor ingilizce may harfini bulamadım


Revan402818

Şuan benimle çalışan var mı?


ibrahim51995

Su the lar beni cildirtiyor. Bi kabul ediyor bi kabul etmiyor


amanda509832

en ufak noktaya bile dikat ediyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.