"I run on Thursdays."

Fordítás:Csütörtökönként futok.

February 4, 2014

12 hozzászólás


margitbardos

Fut = szalad

April 6, 2014

sun-goes-down

Azt is elfogadta hogy csütörtökönként futni szoktam

June 19, 2015

143.137

Ha úgy írom hogy Csütörökökön futok miért nem jó?

November 24, 2015

Martybet

Igen, csütörökön = On Thursday nem, On ThursdayS

September 23, 2017

johalasz46

KlaraEgri-nek: A többes szám "s"-je miatt: on Thursdays. De én is elrontottam, mert sokszor nem hallom tisztán ezt az"s"-t. Lehet, hogy a filhallásom miatt van... És sajnos ez van a "woman" többes számával is, nehéz különbséget tenni a woman és a women között... És ez nem javul már nálam...H.J.

August 26, 2016

basszus-kulcs

Az biztos, hogy szaladni ugyanaz mint futni. Nagyon sok helyen ütköztem már ebbe a hibába, mindannyiszor jelzem is, de senki nem javítja. Szomorú, hogy a nyelvlecke nemsokára ki fog kerülni a beta üzemmódból, és ilyen ordító hibákkal történik az egész.

October 10, 2016

ironcameleon

Ordító hiba? Ne má'! Kicsit többen szoktak rendszeresen FUTNI, mint szaladgálni.

September 11, 2019

Csernus_L

Csütörtökön futok. -elfogadta.

March 5, 2017

Vinczeneanna

szerintem a csütörtökönként és a csütörtökökön megegyező értelmű. sajna nem fogadta el

December 20, 2017

Harga

Jogosan, Mabi77 már 3 éve elmagyarázta miért, érdemes elolvasni.

December 21, 2017

Elise377931

a fordításban a csütörtök egyes számban szerepel, azaz rossz!

January 10, 2018

Harga

Bemásolhattad volna, így nem tudom hol.

January 11, 2018
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.