"We read an independent newspaper."

Fordítás:Egy független újságot olvasunk.

4 éve

13 hozzászólás


pocak97

A magyar fordításban gépelési hiba van.

4 éve

Kincskereso

már javították

4 éve

krudynoemi

Mért nem fogadja el,hogy önálló?

4 éve

glaszanita

Mert nem önálló újságok, hanem független újságok vannak!

4 éve

NikiUr

Egyáltalán milyen az a független újság?

3 éve

AdamTakacs1

Politikailag nem tamogatott igy partatlan

3 éve

Korondyolga

ez remek

9 hónapja

karbio

Elírás van a magyar mondatban

4 éve

jamboref

azt írja: függetlne

4 éve

vaccak

Hibas magyar forditas

4 éve

Rebib00905

Uristen az önálló mert nem jo??

4 éve

glaszanita

Azért mert olyan, hogy önálló újság, nem létezik, az újság független (pl. politikailag nem tartozik sehova)

4 éve

Korondyolga

ami ide van írva---az jó de ami előre van írva hülyeség:::::::Mi olvasunk egy független újságot....mondhatnám very very magyartalan Thanks Ági

9 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.