A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"We read an independent newspaper."

Fordítás:Egy független újságot olvasunk.

0
4 éve

13 hozzászólás


pocak97
pocak97

A magyar fordításban gépelési hiba van.

11
Válasz4 éve

Kincskereso

már javították

1
Válasz3 éve

krudynoemi

Mért nem fogadja el,hogy önálló?

3
Válasz4 éve

glaszanita

Mert nem önálló újságok, hanem független újságok vannak!

1
Válasz3 éve

NikiUr

Egyáltalán milyen az a független újság?

0
Válasz3 éve

AdamTakacs1

Politikailag nem tamogatott igy partatlan

2
Válasz3 éve

Korondyolga

ez remek

0
Válasz4 hónapja

karbio

Elírás van a magyar mondatban

1
Válasz4 éve

jamboref

azt írja: függetlne

1
Válasz4 éve

vaccak

Hibas magyar forditas

0
Válasz4 éve

Rebib00905

Uristen az önálló mert nem jo??

0
Válasz3 éve

glaszanita

Azért mert olyan, hogy önálló újság, nem létezik, az újság független (pl. politikailag nem tartozik sehova)

3
Válasz3 éve

Korondyolga

ami ide van írva---az jó de ami előre van írva hülyeség:::::::Mi olvasunk egy független újságot....mondhatnám very very magyartalan Thanks Ági

0
Válasz4 hónapja