"Oğlanların köpekleri su içer."

Çeviri:The boys' dogs drink water.

4 yıl önce

29 Yorum
Tartışma kilitli.


erhny

Ilk okuldan itibaren ingilizce ders goruyorum bunu ilk defa duydum ne garib

4 yıl önce

aslanmuson

Aynen katılıyorum. Bir kelimenin sonuna kesme işareti gelip o kesmeden sonra harf gelmemesini ilk kez görüyorum.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

burada olmanızın amacı öğrenmek olduğuna göre demek ki iyi bir şey bu, yeni bir şey öğreniyorsunuz :)

4 yıl önce

corvina68

boys'dogs drink water doğru seçenek arasında ve benim de cevapladığım seçenek, ama neden canım gidiyor?Teknik arızalar mı var???

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

bütün dogru secenekleri secmelisin

4 yıl önce

CebrailOze

peki konuşurken bu kesme işaretini hissettiriyor muyuz nasıl oluyor?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

konuşurken pek mümküm değil

4 yıl önce

hoobaa

Çoğullarda has takısı yerine sadece tırnak işareti kullansak yeterli oluyor mu?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

sanırım şunu soruyorsunuz:

  • boy: oğlan
  • boys: oğlanlar
  • boy's:oğlanın
  • boys': oğlanların

doğru halleri bu şekilde. boys's yanlış

4 yıl önce

LatifeKeskin

Evet ilk kez öğrendim. Bu iyi bi şey.

4 yıl önce

EminBuraZE

Yeni birşey öğrendim. Teşekkür ederim açıklamanız için.

4 yıl önce

talhabalk

Aynen boys yazdim boys' yapmalisin dedi :/

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

cünkü dogrusu öyle

4 yıl önce

kurt_03

Drinks neden olmuyor?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

özne cogul cunku, saedce ozne 3. tekil sahis olunca fiil s takisi alir (yani dogs yerine dog olsa olurdu)

4 yıl önce

uzak82

ötekini bilemediğim için 'the dogs of the boys drink water' yazdım kabul etti :))

4 yıl önce

Halilzkan

Water' in sonuna s takisi getirilebilir mi ? Bir onceki konularda geliyordu nesnenin sonuna.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

water sayilamaz, sayilamayan nesnelerin cogulu yok

4 yıl önce

malika79

Arkadaşlar "the guy`s dogs drink water" dedim ben bu olmuyor muydu da can götürdü

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

guys: adamlar

4 yıl önce

ulayce

Selcen hanim bu sahilligi kelimeyle belli edemiyomuyuz allah askina su tirnak olayini kaldirin cok belirsiz okuyo kelime koyun onun yerine oyle ogrenelim

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır edemiyoruz, kaldırın derken, İngilizcenin kuralını mı değiştirelim :D

4 yıl önce

ulayce

Sahipligi olucakti kelime sahilligi degil

4 yıl önce

mrrsm

Cok sacma yaaa bir kesme isareti yok diye yanlis oluoo offf

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

çünkü o kesme işareti dediğin şey Türkçede bir noktalama işaretiyken İngilizcede aitlik belirtiyor. yani koymadığında "oğlanlar köpekler su içer" yapmış oluyorsun

4 yıl önce

ZeynepYldr6

The boys have dogs drink water niçin kabul olmadı kesme işarati zaten have nin yerine gelmedi mi lütfen açıklama

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır kesme işareti have'in yerine gelmedi.

  • The boys have dogs : oğlanların köpekleri var
  • The boys' dogs: oğlanların köpekleri
4 yıl önce

HuseyinBecerikli

the boys' dogs drinks water cevabın aynısı yazıyor ama cevap yanlış diyor ?

4 yıl önce

murat84

Özne çoğul olduğundan fiili "drink" yazmalıydınız.

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.