1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Úszni akart."

"Úszni akart."

Fordítás:She has wanted to swim.

February 4, 2014

55 hozzászólás


glevai

To szó helyett ot szerepel


Kavalasz

és swim helyett swin ... ot swin


Mamemimomu73

Kérjük javítani! (ot=to)


hekkimaki

vicces, hogy már egy hónap eltelt, és még mindig nem javították ki a "to swin" elírást


jani1972

Az igazán vicces az ,hogy már két év eltelt a hónap óta és még mindig nem javitották.


tibeee

Már 3 éve...


MimiKri1

Nekem pedig nem fogadta el a She has wanted to swim verziót... Ennyit a női egyenjogúságról! :D


laszlo.tor

Nekem se. Ez egy vicc. Rossz vicc. :P


R973

kérem a gumiszobát....! :-) egy hónapja is ebbe futottam bele utolsóként.


KriEri

Szerintem a want-ot nem használjuk present perfect szerkezetben. Egyszerű múlt kelene: She wanted to swim.


papoo47

Mikor javitják már ki?????????


[törölt felhasználó]

    To helyett ot


zZK3q5

    Még mindig...


Gizus123

    Két év után is azért bukom el, mert nem javították ki az elírást! Aranyos...


Rka847421

    "She has wanted ot swin." ??? - ot, swin? És kiírja, hogy be kellett volna jelölnöm, mint helyes választ!


RbertSndor

    Inkább a lényegre írtatok volna valami hasznosat, azaz hogy miért kell bele a "have" mint segédige, és hogy ez a mondat miért befejezett, és nem egyszerű múlt.


Sunflower74

    She vagy he szerintem mindegy


jujuka9

    Már elfogadta a she-t is. :)


49katirozsnyone

    "He wanted to swim. " Elfogadta.


anitafarkas88

    Ot swin- kérlek javítsátok!


Sirdougles

    Mi az az ot, akkor inkább five


gotaTemesv

    Elírások vannak a feladatban! Nem ez az első!


ZsoltPap1

    Javítani kellene az egyik mondatot


BudaiAladar

    To igekötő helyett ot van.


SarlayKata

    Az mi, hogy ot swin? Ezt sürgősen javítani kéne!


Mermirmur

    Kedves Admin! A to swim helyett ot swin látható. Kérünk benneteket, javítsátok ki. Mindenki nevében köszönöm! Judit


Gavalda1

    Kérem, eme bosszantó hibát korrigálják! Köszönöm


ElekLszlNa

    Javítani kellene ot-to!!!


MtBaczk

    She has wanted ot swin


SarlayKata

    Azért ezt már illene kijavítani! To helyett ot, swim helyett swin.


Tutenkamon

    Ot swim volt nekem is to swim helyett


SzaboGabor3

    Hibas a masodik mondat!


Kinga48

    Érthetetlen, hogy miért nem javítják ki ennyi jelzés után sem! 2017.05.26. Jelentettem is hibásnak.


RzsaErs

    És még mindig She has wanted ot swin .


SzabCsaba9

    Hibas vagy harom eve :)


PlErds2

    Évek óta hibás, hiába folyik a kommentekben a sírás-rívás... :-), de így is jelezhetném: :-(


Galistvan

    To helyet ot szszerepel


Sztankay54

    El van írva az angol mondat ot swin van to swin helyett


AmbrusKrol

    Te is elirtad :-))


asvanyi

    Szerinte "Úszni akart." = "She has wanted ot swin.", és a hibát nem lehet rendesen bejelenteni.


CsongorKov3

    Hmm... Elég hibás ez a mondat..


Mikls371794

    Csak akkor enged tovább, ha a hibás mondatot is jónak jelölöm.


BonyhadyB

    jókora hülyeség


Quintipor

    Szerintem nagyon jó az alkalmazás, de ez a feladat annyira el van rontva, hogy sírok a nevetéstől! Feldobta a napom!


ica.ambrus

    Elírások vannak az angol mondatban


EnnEnn1

    Már javították!!!!!! Most van 2019.


Roland900867

    Egyéb kontextus nélkül semmi ok a present perfectre ebben a mondatban... A diákjaimnak néztem meg, hogy segítene-e az angol Duolingo, de így biztos nem ajánlom nekik.... Az olasz-angol igényes és sikeresen használom, ezért akartam kipróbálni...


Feri368510

    She wanted to swim > bőven elég lenne


bardospince

    He did want to swim. Miért nem jó?

    Learn English in just 5 minutes a day. For free.