1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The men eat fruit."

"The men eat fruit."

Fordítás:A férfiak gyümölcsöt esznek.

February 4, 2014

15 hozzászólás


Hitetlen1980

Ha azt írom megeszik a gyümölcsöt az miért hiba?


RichardRX11

Mert a ferfiak eszik meg


StTnde

Ha azt írtad "a férfiak megeszik a gyümölcsöt", az jó.


Capi01

A férfiak esznek gyümölcsöt. Elfogadta :)


Emil983414

Eats-nek kéne lennie, nem?


StTnde

Többesszámban van, men=férfiak. Jó tanulást!


Adam430548

Kihagytam a szó elején az A betűt, és nem fogadta el ):


[törölt felhasználó]

    Niért nem jó a "gyümölcsöket" a mondat végén?


JuhszEdit3

    Egyértelműen eats amit hallok.


klaril

    A "man" és a "men" között nem hallok különbséget!


Judit19900923

    A kislány egyértelműen azt mondja, hogy eats, tehát egyetlen férfiról van szó!


KatalinEri3

    Ezt valaki értette,mert én nem:))


KatalinEri3

    Honnan lehet tudni hallás után hogy man vagy men?


harytomi

    Eats ezt mondja nem értem miért kell megtéveszteni a polgárt

    Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.