1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The men eat fruit."

"The men eat fruit."

Fordítás:A férfiak gyümölcsöt esznek.

February 4, 2014

10 hozzászólás


Hitetlen1980

Ha azt írom megeszik a gyümölcsöt az miért hiba?


RichardRX11

Mert a ferfiak eszik meg


StTnde

Ha azt írtad "a férfiak megeszik a gyümölcsöt", az jó.


ludovenoviny

Én határozotttan fruits-nak hallom a szót, s-sel a végén


Capi01

A férfiak esznek gyümölcsöt. Elfogadta :)


BenedekBod1

Ez így nem teljesen jó. Úgy van helyesen, hogy "A férfiak HÚST esznek!" :D ;D


Emil983414

Eats-nek kéne lennie, nem?


StTnde

Többesszámban van, men=férfiak. Jó tanulást!


Adam430548

Kihagytam a szó elején az A betűt, és nem fogadta el ):


[törölt felhasználó]

    Niért nem jó a "gyümölcsöket" a mondat végén?

    Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.