A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Játszunk este."

Fordítás:We play at night.

4 éve

11 hozzászólás


Vargacsalad

Felszólítás lenne? Akkor felkiáltójel.

4 éve

EszterZubor

Nem felszólítás.kijelentő Mi játszunk este.

4 éve

miklos.balazs

Játszunk? Játsszunk!

4 éve

MeklerRobe

Igen, ez a helyes

4 éve

dynand

Tonight miért nem jó?

4 éve

qbalint

Azért, mert az ma estét jelent. De a mondatban nincs meghatározva, hogy ma, vagy máskor is játszunk-e.

4 éve

EszterZubor

Tonight=ma este night=este,éjszaka

4 éve

Cucc337

De, jó, csak a rendszer nem fogadja el. Legalábbis akkor még nem, mikor ezt írom.

4 éve

kazsuli

ha jól bogarásztam ki az előzőekből, akkor az "at night"= éjszaka folyamán /we sleep at night/, míg a "tonight = ma éjszaka /where are you tonight/

4 éve

kzdsemmi

Ha felszolitas akkor "jatsszunk". A valaszom helyes

4 éve

ildikote

nincs odairva hogy ma este vagy melyik este

4 éve