1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Játszunk este."

"Játszunk este."

Fordítás:We play at night.

February 4, 2014

11 hozzászólás


Vargacsalad

Felszólítás lenne? Akkor felkiáltójel.

February 4, 2014

EszterZubor

Nem felszólítás.kijelentő Mi játszunk este.

March 20, 2014

miklos.balazs

Játszunk? Játsszunk!

February 4, 2014

MeklerRobe

Igen, ez a helyes

February 5, 2014

dynand

Tonight miért nem jó?

February 7, 2014

qbalint

Azért, mert az ma estét jelent. De a mondatban nincs meghatározva, hogy ma, vagy máskor is játszunk-e.

February 25, 2014

EszterZubor

Tonight=ma este night=este,éjszaka

March 20, 2014

Cucc337

De, jó, csak a rendszer nem fogadja el. Legalábbis akkor még nem, mikor ezt írom.

February 8, 2014

kazsuli

ha jól bogarásztam ki az előzőekből, akkor az "at night"= éjszaka folyamán /we sleep at night/, míg a "tonight = ma éjszaka /where are you tonight/

February 12, 2014

kzdsemmi

Ha felszolitas akkor "jatsszunk". A valaszom helyes

February 13, 2014

ildikote

nincs odairva hogy ma este vagy melyik este

February 20, 2014
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.