A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Grandfather is my father."

Fordítás:A nagyapa az én apám.

4 éve

10 hozzászólás


Tiscsi

Kissé elkerekedett a szemem. Mire is gondoljak...

4 éve

Berci20

Dehogy beteg! Ezt a mondatot mondhatja nekem, mint tudatlan kisfiúnak :-) az én apám, pl. arra a kérdésemre válaszolva, hogy ki neki az én nagypapám! :-)

4 éve

taki_6
taki_6

Na végre valaki látja a lényeget! :D Én is pontosan így gondolom. Ez a mondat tökéletesen jó így, ahogy van, csak köréje kell képzelni a helyzetet, amikor ez elhangozhat.

3 éve

Cs.farago

Csak annyit jelent, hogy apámnak van unokája. Ebben mi vicces, vagy pláne beteg? Ha lenne egy my a grandfarher előtt, az más lenne. :)

4 éve

sweetcherrypanda

kb. :D először meghallgattam 2x is, mert azt hittem én értettem félre valamit.

4 éve

Jutas
Jutas

olyan értelme nem lehet ennek a mondatnak,hogy "apám nagyapa"?(mert már nekem is van gyerekem) tehát ugyanaz,mint a "my father is a grandfather".

4 éve

Reka-Reka

Sztem ha vkinke meghal az apja és a nagypapàja neveli fel,akkor megàllja a helyét a mondat!

3 éve

wreedx

Nem azt mondja, hogy az én nagypapám az apám is egyben. Valóban csak azt mondja a saját fiának, hogy tudod kisfiam, "a nagypapa az én apukám". De mondjuk csavarként én betenném ezt elé, hadd izzadjanak. :D

3 éve

EndreNagy0

én csak akkor hívok valakit nagyapának, ha az az én nagyapám ! Eldöntendő, hogy milyen hozzátartozóm is nekem .

1 éve

en_vagyok

Nem értem, egy éve még a nyelvi kérdések voltal á fontosak, ma meg már az idióta trollkodáson van mindenhol a hangsúly. Szomorú, használhahahtlan lesz így... ,:-(

1 éve