"Adam birayı içer, kadın suyu içer."

Çeviri:The man drinks the beer, the woman drinks the water.

4 yıl önce

55 Yorum


tolgagoynuk

Bazılarında the beer, the water oluo, bazilari ise sadece beer, water diye bitiyor. Bu the olayini biraz aciklayabilir misiniz ??

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

belirli olup olmamasına bağlı, detaylar şurada https://www.duolingo.com/comment/1646458

4 yıl önce

ahmetguglp

I can't click this link. I can't copy-paste at the same time

4 yıl önce

ERCAN626682

The beer deyince birayi içer beer deyince bira icer yani bira ve birayi farki

3 hafta önce

e.arslnts

Belirli nesnelerde gelir

9 ay önce

kahraman434699

Evet

2 yıl önce

DamlaAKILV

Cilegi dersen the lazim kadin cilek yedi dersen the gerekmez

4 yıl önce

mervenur33

the belirli nesnelerde a ve an belirsizlerde gelir

3 yıl önce

o.emirozcan

Bir adam yazmamasina ragmen cevabi a man yazmamisim diye reddetti neden A koymam gerekiyorki adam demis bir adam dememiski?

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

a ya da the yazmanız lazım, belli bir adamsa the, herhangi bir adamsa a. Sayılabilen şeylerin başına her zaman onları tanımlayan bir şey koymalıyız

3 yıl önce

estanur

Thank you

2 yıl önce

Rojda224380

belirtili veya belirtisiz olup olmadığını nerden anlıyoz

8 ay önce

baranKarah3

"bir" adam gibi bir belirtme yok o yüzden "the" olmaması lazım

8 ay önce

OykunOzder

Aynisini yaziyorum hatta ilk iki kelimeyi yazili gelio gerisini yazmama ragmen yanlis diyor

6 ay önce

halilcoban.com

Ornekte yazildigi gibi yazdim hata verdi. Dogru yaptigima eminim.

4 ay önce

YunusParla

Doğru yazıyorum yanlış diyor

4 ay önce

mer918175
3 ay önce

Enesaktas4

Bira ne alaka sinavda çikiyor sanki

1 ay önce

meryemtunc

s takisini ne zaman alıyo

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

sadece geniş zamanda 3. tekil şahısta. http://www.duolingo.com/comment/1430000

4 yıl önce

estanur

S takısını belli etmek icin yani kadın suyu icer derken drinks olarak kullanılır

2 yıl önce

jahnson.fo

he she it ve özel isimler ozne oldugunda özel isim dedigim ayşe fatma hayriye gibi :D

4 yıl önce

mehmetzeki6

s takisi ucuncu kisilere takiliyor ( kadin.adam.cocuk.)gibi ok?meryem.

4 yıl önce

sevvalkundakci

Tekil oldugunda alır

4 yıl önce

dorduncute

Woman ile Women arasındaki fark ne

4 yıl önce

FurkanSaha

Woman kadin women ise kadinlar anlamina gelmektedir..

4 yıl önce

jesuisbaget

Woman tekil women çoğul

4 yıl önce

damla.said

Woman kadin yani tek kisi women kadinlar yani cokluk anlaminda

4 yıl önce

gunerkls

Tamamen dogru yazdum "the man drinks the beer and the woman drinks the water" ama kabul etmedi. Cevap olarak benim yazdigimin aynisini gosterdi

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

"and" fazla olmuş

4 yıl önce

huseyin.da

Virgul yerine and koydum die yanlis dediler :)

4 yıl önce

ozlm_oztkn

Bazı cümleleri çevirirken 's' takısı man veya woman kelimelerinden sonra kullandığımız drink fiiline geliyor ama koyduğumuz zaman yanlış çevirmiş oluyoruz bazı cümlelerde ise tam tersi bunun nedeni nedir ??

4 yıl önce

yasin0702

Bi su cumle kadar takildigim olmadi yaaaa

4 yıl önce

arem01

drinks ile drink'in ne farkı var

4 yıl önce

AytacGurleroglu

The woman yerine she yazdım kabul etmedi. Aynı anlama gelmiyor mu?

3 yıl önce

lunathepie

Bazılarında the beer, the water oluo, bazilari ise sadece beer, water diye bitiyor. Bu the olayini biraz aciklayabilir misiniz ??

3 yıl önce

estanur

The kullandığımız cümleyi tamamlamak icin kullanılır the women yani kadın ama her hangi bir kadın a women sayılabilen oluyo onun icin

2 yıl önce

umitturaman

Dogru oldugu halde kabul etmedi yaa

2 yıl önce

esmanur39986

Tamam anladık beer water

2 yıl önce

mehdi198989

the man drink beer woman drink water

yazdım olmadı :D

2 yıl önce

mehdi198989

her yerde the var ne gerek varsa bu the ya sinir oluyorum şuna ya

2 yıl önce

godofwinners

the man drinks beer, the woman drinks water yazdım ve kabul etmedi :///

2 yıl önce

cansel314351

Neden bazı yerlerde woman kabul ediliyor bazı yerlerde kabul edilmiyor burada women kabul edilmiyor

2 yıl önce

EnesKele3

Zordu

2 yıl önce

xanim914660

Ya bu cumle karma karisikti

2 yıl önce

turboturk

Çok haksızlık var.

1 yıl önce

TaklaKing123

bunlarda akıl yok ya

1 yıl önce

nazmiye813669

Doğru olduğu halde yanlış diyor

1 yıl önce

elifbolat4

bu konuya çok strangerim

1 yıl önce

weyss4

Lan olum ingilizceyi katlettiniz

11 ay önce

hilal388057

The leri neden koyuyoruz???

8 ay önce

berrasena

s ekini almayınca ne fark ediyor

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

yanlıs oluyor. yukarıdaki linkte açıklamalar var

4 yıl önce

kamiltoprak

the ne ilginç bişey olmazsa ne olur be

4 yıl önce

Resist4Freedom

Belirlilik ve belirsizlik göstergesi

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.