"Mobilya sevmez."

Çeviri:Möbel mag sie nicht.

2 yıl önce

7 Yorum


Junghami
Junghami

Ben anlayamadım. Mobilya özne değil nesne, di mi? O mobilya sevmez. Peki er/sie/es neden başta değil?

1 yıl önce

Tayfun.26

Sie mag möbel nicht. (Bu sekil daha kolay)

1 yıl önce

arienart

"Sie mag kein Möbel" olması gerek

2 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

Hayır. "Möbel" sayılamayan bir isim, aynı "Wasser" ve "Brot" gibi. Bu yüzden "ein/kein" artikellerini alamaz.

2 yıl önce

aydinvs
aydinvs

Sie mag nicht mobel de olur muydu.

8 ay önce

SuatKoroglu

Biri cümlede neden öznenin başta olmadığını ve neden nicht'in yardımcı fiilden sonra gelmediğini anlatabilir mi?

4 ay önce

Tayfun.26

Sie mag möbel nicht. Daha kolay

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.