1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O on dokuz yaşında ve annesi…

"O on dokuz yaşında ve annesiyle beraber çalışıyor."

Çeviri:She is nineteen and works with her mother.

February 4, 2014

13 Yorum


nur_molly

she yerine he yazdım


murattemurtr

She kullanırsan her mother demelisin he kullanırsan his mother ikiside kabul ediliyor ama she kullanıp his veya he kullanıp her kullanırsan yanlış oluyor..


ZenTibet1

"he is nineteen years old and he works together his mom." biçiminde bir cevap yöneltsem yanlış mı olurdu?


Ozi474237

cinsiyet olmadığı halde he neden doğru değil.


murattemurtr

He is nineteen and he works with his mother de olmaz mı ki ?


_kl.mrt

İkinci cümlenin öznesi neden Yok? ... And she works with mother?


Tskyevski

he is nineteen years old and he lives with his mother dedim ve yanlış dedi?


Selcen_Ozturk

"annesiyle beraber çalışıyor" yaşıyor değil


Aknby

Siz yetkili bir ablaya benziyirsunuz onun için size soruyorum. Cevabın "he & him" ile olan versiyonunu kabul ettiremedim.


jimijamison

"he's nineteen years old and working with his mother" dedim ve yanlış dedi?


ertugrul001

she yerine he, her yerine his yazdım kabul etmedi?


YakupJc1

He is nineteen and he working with his mother neden yanlış

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.