1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "He is for her or against her…

"He is for her or against her?"

Fordítás:Mellette van, vagy ellene?

February 4, 2014

26 hozzászólás


Nikiaa19

Miért nem "is he"- vel kezdődik a mondat? Vagyis miért nem kérdő a szórend?


SimkoLaszlo

Ez a mondat nem velünk van


bence86

ezeken mindig felhúzom magam, mikor esélytelen kimazsolázni de azért megy a szenvedés. Ezt a mondatot már ugyan úgy nem fogom tudni egy perc múlva, mert nem értem a sémáját sem, szóval fantasztikus.


GaborKoterle

Ellene vagy érte van - szerintem ez is elfogadható lenne


mmihalyjanos

A hímnemű Ő mellette van vagy ellene a nőnemű Ő-nek. Én ezt úgy fordítottam: A férfi a nő mellett van vagy ellene? Én sem értem miért nincs kérdő szórend? Azt sem értem, hogy ha már ez a válasz a jó, akkor miért nem így szól a kérdés "He is for him or against him?" Ha nem akarunk semmit a nemek váltogatásával mondani...


CsirkeVizi

Mellette vagy ellen van miért nem jó? Miért kell a mellette után is a van?


Mierella

én is ugyanígy fordítottam...


Makkay44

Szerintem ez is jó.


Maminti.

Szia Makkay44! Mivel az előtted szólók, úgy látom már nem aktívak, téged kérlek, ha tudod írd le légy szíves, hogy kérdő szórendben hogy lenne ez a mondat! Köszi


Makkay44

Is he for her or against her?


Puppetmirror

Ő vele, vagy ellene van?.....sztem ez is teljesen jó....!


JuditDirda

Vele vagy ellene van - rossz


BernadettS888542

Nekem se fogadta el ezt a verziót


idioty

Ezt írtam: "Ő érte van vagy ellene", és ezt elfogadta.


Marcselin

Hol van a mellette kifejezés?


Hajdusec

Ez speciálisan angol....mi úgy mondjuk....vele vagy ellene...mert így tökéletes.


PterMonos

Érte vagy ellene van?


Puppetmirror

Ő mellette vagy ellene van?.....Ez miért nem jó? Néha kissé szőrszálhasogatásnak érzem....


JuditCsomn

o erte vagy o elleneben van ugxan az mint o erte vsgy elleneben van javitani kellene


kisnova

Ez jött le belőle miközben fel kellett olvasnom: hö hö hö


JoeSzab

Érte van vagy ellene.


Meka268685

Miért nem használ kérdő szórendet?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.