1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Çocuklar vejetaryenler."

"Çocuklar vejetaryenler."

Çeviri:The children are vegetarian.

February 4, 2014

57 Yorum


-Macide1

are 'ı ne zaman kullanacagimi karistirmis durumdayim


MustafaAlp4

Are, çoğullarda gelir.


MineNurYaz

İs, de tekillerde mi oluyor


Melisa941317

İs değil Is olur ingilizcede büyük i harfi yoktur;)


YELZ950772

Children=çocuklar Children çoğul bir kelimedir


gncgv

Bende karıştırdım doğru söylüyorsun daha doğrusu oraya "are" geleceğinide bilmiyordumki !


thezeyn

Bana hislerim soylemeye basladi


zerife74014

Eğer ona veya da sana ait bir şey söylüyorsa o zaman are yazıyorsun


oznur_keskinb1

Are Yardımcı Fiil olduğu için Özneden sonra kullanılır.


freelancer03

Türkçe vejetaryen yazamadım ama ingilizce vegetarian yazdim. Anormal bir durum olsa gerek :)


MetinAydinn

İngilizceyi iyi çözdüğünden dolayı Türkçeyi unuttun herhalde galiba sanırım.


ismaildemi1

Soru yanlış çocuklar vejetaryendir demeli


KkKartal

Hayır child çocuk,children çocuklar demek


Yesim01

♤♡♤Aynen♤♧♡


gulumbrka

bu kadar yıldır bu hata düzeltilmediyse tartışma linkine ne ihtiyaç var acaba.Soru "Cocuklar vejeteryandır" olmalı.ya da cevap "The children vegeterians"


ShinSe-GiDID

İngilizcede am/is/are yani "be" olmak demektir ama şimdiki zamanın fiil cümlelerinde ve geniş zamanın isim cümlelerinde am/is/are halini alır. Aynı şey geçmiş ve gelecek zamandada geçerlidir geçmiş zamanın isim cümlelerinde was/were gelecek zamanın fiil cümlelerinde will yada shall halini alır. Gelecek zamanın ve şimdiki zamanın isim cümleleri yoktur. Geniş zamanın olumsuzunda ve sorusunda don't doesn't/do does halini alir. Geçmiş zamanın olumsuzunda ve sorusunda didn't/did halini alır şimdiki zamanın olumsuzunda am not/ is not yada isn't/are not yada aren't halini gelecek zamanın olumsuzundaysa won't yada shall not halini alır sorusunda herhangi bir şey olmaz


mehmetakif846177

Are eki neden kullanilir ki cumle arasina bana gore bazi cümlede olmasada anlıyorum lutfen 'are' ekinin gorevini aciklarmisiniz


lalelalelale

Sorunuz cevabı karşılamıyor,cevap çocuklar vejetaryandır anlamına geliyor oysa sorunuz bir cümle degil iki tane ayrı sözcük.sonuç olarak sorunuz yanlış.


KaderSar3

Are çogullarda kullanılır örnegin şöyle olması gerekirdi ; the children vegetarian dimi are çogul vegetarians yalnışlık var sanki


Eyll844707

Vejeteryani aklimizda nasil tutabiliriz


mehmetakif846177

Are çoğul kelimelerin başında kullaniliyor


burcu367549

Vegaterian da bir harf hatasi yaptim yanlış dedi


sema72845

vegaterian yazarken g yerine j yazdim die bir can mi alinir ya


sema72845

sadece vegaterian da a yerine a yazdim diye can aliyorlar


Ozimoz

Jsgsgsybwjjsjzhgsybdhd


maria779137

Neden araya are koymak gerekiyo


maria779137

Neden araya are koymwk gerekiyor


ceren_111

Offf rlf e yi a ya cevirdi bos yere canın giti


ILGINOYUNC6

Lan duğru neden yanlış sayıyor


YusufGlay

Hep aynı soru geliyo hepsi doğru yapıyorum ama bu duolingo hep önüme geririyo


AZERBAIJAN555

AZƏRBAYCANDAN SELAMLAR (◍•ᴗ•◍)


AZERBAIJAN555

PLEASE, FOLLOW ME.


Yunus478215

Merhabalar vegetarian mı vegetarians mı olmalı


Meral937893

Hello merhaba demekmiş bilginize:)


Meral937893

Hello merhaba demekmiş bilginize:))


elvin617922

Ya bir harf yalnis oldu diye kaybedilmezki


a.b.c.123.

Are burda olmamalı öyle değil mi? Am is are geniş zaman çekiminde kullanılmazki.


a.b.c.123.

Are burda olmamalı öyle değil mi? Am is are geniş zaman çekiminde kullanılmazki.


a.b.c.123.

Are burda olmamalı öyle değil mi? Am is are geniş zaman çekiminde kullanılmazki.


a.b.c.123.

Are burda olmamalı öyle değil mi? Am is are geniş zaman çekiminde kullanılmazki.


Yunus478215

Am is are burada yardımcı fiil olarak değil gerçek fiil olarak gelmiştir be fiilidir


a.b.c.123.

Geniş zamanda neden are kullanmışki anlamıyorum.


Yunus478215

Am is are present zamanlarda be yani olmak görevi görür. Aynısı da mesela geçmiş zamanlarda was were olarak karşımıza çıkar


ada325842

Veteriner mi?


ada325842

Veteriner değil mi?


Yunus478215

Değil o "veterinary"

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.