"Çocuklar vejetaryenler."

Çeviri:The children are vegetarian.

February 4, 2014

27 Yorum


-Macide1

are 'ı ne zaman kullanacagimi karistirmis durumdayim

March 12, 2014

MustafaAlp4

Are, çoğullarda gelir.

March 29, 2014

BaranKupik

teşekkürler

October 29, 2017

fayukog

Bende karıştırdım doğru söylüyorsun daha doğrusu oraya "are" geleceğinide bilmiyordumki !

July 29, 2019

ecrinmmm

ben de öyle oldum

August 28, 2019

MerveGkay1

Ayn bnde

October 1, 2019

ismaildemi1

Soru yanlış çocuklar vejetaryendir demeli

April 8, 2014

freelancer03

Türkçe vejetaryen yazamadım ama ingilizce vegetarian yazdim. Anormal bir durum olsa gerek :)

March 28, 2014

MetinAydinn

İngilizceyi iyi çözdüğünden dolayı Türkçeyi unuttun herhalde galiba sanırım.

July 22, 2018

KaderSar3

Are çogullarda kullanılır örnegin şöyle olması gerekirdi ; the children vegetarian dimi are çogul vegetarians yalnışlık var sanki

October 27, 2018

KaderSar3

Aynn

October 27, 2018

ecrinmmm

aynen

August 28, 2019

TolgaAvc5

İnşallah bu programı yapan bi girişimci degildir

May 8, 2018

gulumbrka

bu kadar yıldır bu hata düzeltilmediyse tartışma linkine ne ihtiyaç var acaba.Soru "Cocuklar vejeteryandır" olmalı.ya da cevap "The children vegeterians"

March 30, 2019

eonder87

soru yanlış

November 6, 2017

Eyll844707

Vejeteryani aklimizda nasil tutabiliriz

August 3, 2019

idylmz

Vegan da vejeteryan değil miydi ya?

March 17, 2014

lalelalelale

Sorunuz cevabı karşılamıyor,cevap çocuklar vejetaryandır anlamına geliyor oysa sorunuz bir cümle degil iki tane ayrı sözcük.sonuç olarak sorunuz yanlış.

October 31, 2017

ilayda780292

benim kafam bayağı karıştı

December 5, 2017

tunaaaaaaaaaaa

Bu sorunun cevabında "are" olamaz.

September 21, 2018

Volkan262721

Bu soru geçmiş tede soruldu basinda the yoktu simdi var

October 30, 2018

ironriver

Bu cümle böyle olmaz. "Bu çocuklar vejetaryen" deriz

December 21, 2018

ZAMANOCUKL

Çocuklara demişki =kids Ben childrens yazdım kabul etmedi

July 17, 2019

Muhammed94941

Bildiğim kadarıyla "children" çoğul bir ifadedir. Neyin çoğulu diyecek olursan "child"ın çoğuludur. Ondan dolayı önüne "-s" takısı getirmemen gerekir.

August 6, 2019

iremKaymak1

are ne alaka ya pufff

September 2, 2019

melike71275

Ben aynısını yazmıştım

September 8, 2019

MerveGkay1

Ben doğrusunu yazıyom yine aynı yanlış çıkıyor

October 1, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.