A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"His Sundays are personal."

Fordítás:A vasárnapjai személyesek.

4 éve

11 hozzászólás


kispalgyula

Valami olyasmit jelent, hogy azt csinál vasárnaponként amit akar (csak tőle függ),míg ha mondjuk dolgoznia kell vasárnaponként, vagy pl. közéleti feladatai vannak akkor az nem privát. Azt hiszem, erre a magyar nyelv még nincs igazán felkészülve!

4 éve

PannieAnnie

Szerintem azt akarja mondani, hogy a vasárnapjai az ő magánügye. De ez is elég sután hangzik.

4 éve

laq1958

Talán azt akarja kifejezni, hogy szabadok a vasárnapjai?

4 éve

szaszdani05

What? Ez mit jelent?

1 éve

DomovoyHUN

Mik ezek a mondatok? Tovább se lehet így menni. :\

4 éve

radnaitomi

Igen, elég értelmetlen. Angolul sem hangzik kevésbé hülyén, mint magyarul :) De persze a nyelvnek alkalmasnak kell lenni nem létező, meg buta dolgok kifejezésére is :)

4 éve

sazoo

Megnyugodtam :-)

4 éve

virzoli

Valaki ezt nekem meg tudja magyarázni mit is jelent? mert hosszas elmélkedés után sem látom semmi értelmét sem.

4 éve

bencezoli

"A vasárnapjai magánügyek" miért nem jó?

3 éve

Momoko135919

Mert a personal nem magánügyet, hanem személyeset jelent

4 hónapja

Istvn643713

Ilyen magyartalan mondatot rnem túl gyakori látni. Azaz ritka hülyén hangzik.

1 éve