A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Az állatokat nézzük."

Fordítás:We look at the animals.

4 éve

14 hozzászólás


ZsofiaHorv

We watch the animals.

4 éve

rabovszky
rabovszky

no only see but look at too

4 éve

atomjani

Look at formával jó csak a look? See is jó lett volna gondolom itt.

4 éve

radnaitomi

look (at) = néz

see = lát

Ahogy magyarban sem jelenti ugyanazt, hogy 'nézzük az állatokat', illetve 'látjuk az állatokat', ugyanígy angolban sem mindegy.

4 éve

PterGyrks

Thanks

4 éve

TamsOrosz1

A look-ot nem használhatom -ing-el? We are looking at...?

4 éve

radnaitomi

De, természetesen használhatod. Sőt, az a jobb. :)

A 'We look at the animals' azt jelenti, hogy az a szokásunk, hogy az állatokat nézzük általában.

Ha épp most nézzük őket, az angolul mindenképp folyamatos jelen idő kell legyen: We are looking at the animals.

4 éve

szilard73

look/see Csak zárójelben jegyzem meg (a rendszer elfogadta a see -t., ami nagyfokú rugalmasság a részéről). Köszönet az előttem hozzászólóknak, mert nem tudtam eddig mi a különbség

4 éve

Ritani

We can see the animals miért nem jó?

3 éve

dijananna

We see the animals

1 éve

bircsak.ti

A look-hoz mindig kell az at?

5 hónapja

Harga
Harga

Nem, dehogy. Attól függ, mire akarod használni: look at; look for; look around; look like; look alive; look; stb.

2 hónapja

Denizfru

Szerintem arra kérdezett rá bircsak.ti, hogy a look=néz jelentésnél mindig kell-e az at. Amiket felsoroltál, azoknak más a jelentése.

2 hónapja

Harga
Harga

Nem kell például ilyen mondatokban: ("Look.") vagy ("Look here".), de mindig kell, amikor kijelentő mondatban a "look at" után van amit néz (look at sy/sg - néz valakit/valamit). (bővebben szótárban, neten, stb.)

2 hónapja