"The girls drink water."

Vertaling:De meisjes drinken water.

4 jaar gelden

3 opmerkingen


stenely

als je ziet dat girls is dan weet je bijna zeker dat drink drinken is of terwijl de meisjes drinken water

1 jaar gelden

Catharina_Lioe

Why drink = drinken?

4 jaar gelden

Lavinae
Lavinae
Mod

The conjugation of the Dutch verb 'to drink' is as follows:

  • I drink - Ik drink
  • You drink - Jij/Je drinkt
  • He/She/It drinks - Hij/Zij/Ze/Het drinkt
  • We drink - Wij/We drinken
  • You drink - Jullie drinken
  • They drink - Zij/Ze drinken

In this sentence we are dealing with the 'they drink' form. This translates into 'zij/ze drinken' in Dutch. :)

4 jaar gelden

Verwante discussies

Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.